شهبا: در دیدار مقابل پرسپولیس ما پیروز میدان بودیم

شهبا: در دیدار مقابل پرسپولیس ما پیروز میدان بودیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: جام حذفی برای ما تمام شد و از این به بعد فقط برای موفقیت در لیگ یک تلاش می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، قاسم شهبا پس از دیدار گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم‌ نهایی رقابت‌های جام حذفی که با شکست تیمش  در ضربات پنالتی همراه بود، اظهار داشت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما بعد از 10 نفره شدن کارمان بسیار سخت شد. اگر تیم‌مان کامل بود مسلماً می‌توانستیم مقابل پرسپولیس بهتر کار کنیم. 

وی ادامه داد: اخراج بازیکن‌مان فشار زیادی به تیم ما وارد آورد و البته پرسپولیس هم بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت، بازیکنان گل‌گهر در مقابل تیم خوب پرسپولیس روز موفقی را پشت سر گذاشتند و به نظرم یکی از روزهای خوب غلامی دروازه‌بان ما بود که توپ‌های خوبی را از پرسپولیسی‌ها گرفت.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با تمجید از بازیکنانش خاطرنشان کرد: در مجموع از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. ما توانستیم پرسپولیس را متوقف کنیم و حتی از آنها پیش افتادیم اما پرسپولیسی‌ها با استفاده از بنگر و نورمحمدی رو به بازی مستقیم و بلند آوردند. آنها روی یکی از همین حرکات متأسفانه دروازه ما را باز کردند و به گل رسیدند. جام حذفی برای ما تمام شد و من به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم. مطمئنم اگر بچه‌های ما خسته نبودند می‌توانستیم بازی بهتری را به نمایش بگذاریم. 

شهبا یادآور شد: از این به بعد ما فقط به موفقیت در لیگ یک فکر می‌کنیم. روز دوشنبه در گیلان باید به مصاف داماش برویم و امیدوارم بتوانیم در لیگ دسته اول با جمع کردن امتیازات شرایط خوبی برای صعود به لیگ برتر داشته باشیم. با وجود اینکه جام حذفی برای ما تمام شده اما اگر می‌توانستیم مقابل پرسپولیس برنده باشیم یک پله بالاتر می‌آمدیم و البته حالا هم که برنده نشدیم با توجه به عملکردمان ما پیروز میدان هستیم.

وی با اشاره به ناراحتی بازیکنانش از شکست مقابل پرسپولیس گفت: بازیکنان ما در رختکن بسیار ناراحت بودند و حتی از شدت ناراحتی گریه می‌کردند. با این شکست شرایط برای ما بسیار سخت شد و کار سختی مقابل داماش خواهیم داشت. ما فردا نمی‌توانیم تمرین کنیم و باید با یک جلسه تمرین در روز شنبه راهی گیلان شویم تا خودمان را آماده بازی با داماش کنیم. امیدوارم با دست پر از گیلان برگردیم اما مطمئناً کار سختی در آنجا خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان درباره اینکه تیمش درضربات پنالتی بازی را به پرسپولیس واگذار کرد، اظهار داشت: 10 نفره شدن و مقابل پرسپولیس بازی کردن کار بسیار دشواری است. ضربات پنالتی هم 50-50 است و پرسپولیسی‌ها دروازه‌بانی به نام سوشا مکانی داشتند که یک پنالتی‌گیر محسوب می‌شود. آنها بازیکنان پنالتی‌زنی هم داشتند که موفق شده بودند مقابل راه‌آهن نیز در ضربات پنالتی برنده شوند. 

شهبا یادآور شد: از تمامی بازیکنانم و به ویژه غلامی دروازه‌بان‌مان بسیار راضی هستم. آنها عملکرد مناسبی داشتند. ما در مسجدسلیمان با همین تیم و همین بازیکنان توانستیم در ضربات پنالتی به پیروزی برسیم و به این مرحله صعود کردیم اما پرسپولیس در ضربات پنالتی از ما بهتر بود. 

وی با تشکر از هواداران سیرجانی عنوان کرد: فقط شرمنده هواداران خوب‌مان شدیم که در این بازی بسیار زحمت کشیدند و از تیم ما حمایت کردند. امیدوارم حمایت آنها در مسابقات لیگ یک هم ادامه داشته باشد تا بتوانی نتایج خوبی بگیریم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon