تلفات حوادث رانندگی برون‌شهری استان سمنان ۱۹.۲ درصد کاهش یافت

تلفات حوادث رانندگی برون‌شهری استان سمنان 19.2 درصد کاهش یافت

خبرگزاری تسنیم: معاون راهداری اداره کل راه‌وترابری استان سمنان از کاهش ۱۹.۲ درصدی تلفات رانندگی در حوادث برون‌شهری استان در هشت‌ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، به نقل از اداره کل راه‌وترابری استان سمنان، سید علی اشراقی اظهار داشت: طی 8 ماهه امسال شمار تلفات جانی در سوانح جاده‌ای استان سمنان، 42 نفر کمتر شده است.

وی با تقدیر از دیگر دستگاه‌های همکار در حوزه کاهش حوادث و تلفات سوانح رانندگی در استان سمنان عنوان کرد: تعامل دستگاه‌های امدادی و ادارات ذیربط در کاهش آمار حوادث جاده‌ای نقش غیرقابل‌انکاری داشته است.

معاون راهداری اداره کل راه‌وترابری استان سمنان با اشاره به اینکه حجم قابل‌توجهی از حوادث رانندگی استان به واژگونی اختصاص دارد، تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان ، کویری بودن و یکنواختی جاده‌ها یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در حجم بالای واژگونی خودرو در محورها و جاده‌های این استان است.

اشراقی از طرح ایجاد دو "آبادی نما" در جاده‌های این استان خبر داد و افزود: یکی از این دو پروژه در مسیر آرادان - سرخه و دیگری در عباس‌آباد در مسیر میامی – سبزوار ایجاد می‌شود.

وی افزود: اعتبارات این دو آبادی نما از محل اعتبارات ملی و استانی و کمک بخش خصوصی احداث می‌شوند.

معاون راهداری اداره کل راه‌وترابری استان سمنان با اشاره به تأمین بخشی از اعتبارات این پروژه‌ها، تصریح کرد: در حال حاضر 3 میلیارد ریال از این اعتبارات از محل اعتبارات استانی تأمین شده است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon