نفوذ انقلاب اسلامی در جهان به برکت بسیج است


نفوذ انقلاب اسلامی در جهان به برکت بسیج است

خبرگزاری تسنیم: جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت:غربی‌ها هم بر این نکته تاکید دارند که انقلاب اسلامی در حال نفوذ در جهان است که این موضوع مهم به برکت نیروی بسیج و بسیجی‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی شامگاه پنج شنبه در نشست صمیمی فرماندهان پیشکسوت دفاع مقدس که در ساختمان نخلستان سپاه علی بن ابی طلاب (ع) برگزار شد با اشاره به اهمیت بصیرت در جامعه دینی اظهار داشت: بصیرت یک موضوع بسیار مهم و اساسی در اسلام است وافراد بسیاری در انقلاب به خاطر نداشتن بصیرت دچار لغزش شدند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر حفظ انقلاب اسلامی افزود: بقا و ماندگاری انقلاب اسلامی از تشکیل انقلاب مهم‌تر است و باید برای حفظ و انتقال آن به نسل جوان تلاش کرد.

حاجی صادقی با اشاره به اعتراف دشمنان و کشورهای استعمارگر مبنی بر قدرت انقلاب اسلامی بیان کرد: غربی‌ها هم بر این نکته تاکید دارند که انقلاب اسلامی در حال نفوذ در جهان است که این موضوع مهم به برکت نیروی بسیج و بسیجی‌های انقلاب اسلامی است.

استاد حوزه علمیه با تاکید به نقش بسیج در پیشرفت انقلاب اسلامی عنوان کرد: انقلاب اسلامی به برکت وجود نیروی بسیج مرگ تدریجی استکبار را رقم می‌زند.

وی با اشاره به ناتوانی رژیم صهیونیستی در برابر انقلاب اسلامی تصریح کرد: رژیم اسرائیل زمانی ادعا داشت که از نیل تا فرات را می‌گیرد اما امروز تنها تلاشش این است که از بین نرود و از هستی ساقط نشود.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: فرهنگ بسیجی سبب شده تا به برکت آن پس از گذشت 30 سال از انقلاب اسلامی نظام حفظ شود ما اگر دغدغه ظهور را داریم و می‌خواهیم مقدمات ظهور را فراهم کنیم باید در تقویت فرهنگ بسیجی در جامعه تلاش کنیم.

حاجی صادقی با اشاره به ناتوانی دشمنان در برابر انقلاب اسلامی گفت: جبهه استکبار به این جمع بندی رسیده است که نمی‌تواند انقلاب اسلامی را از بین بردبلکه باید جان انقلاب را هدف قرار داد و جان انقلاب هم اسلام و ولایت مداری و روحیه بسیجی است.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر پایداری همیشگی اسلام اظهارداشت: اسلام مرگ ندارد و همیشه جاودان و پاینده است و نسبت به ضعیفان رحم و محبت دارد اما نسبت به دشمنان سخت گیر است.

وی بیان کرد: روحیه بسیجی را رسالت و وظیفه خود بدانید و هرکس در روحیه بسیجی شدن جامعه تلاش کند در راستای حفظ انقلاب تلاش کرده است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به حضور بسیجی‌های استان قم در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد: بسیجی‌های شهر قم در آزمون‌های بزرگ افتخارات بسیاری آفریده و حماسه زیادی را از خود نشان دادند.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: شما بسیجی‌ها نسبت به آینده نگران باشید و از خدا بخواهید تا آخر در مسیر راه الهی باشید تنها راه ماندن در مسیر الهی اتصال به خدا است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به حضور انقلاب اسلامی در تمام جهان بیان کرد: امروز مرزهای انقلاب اسلامی تمام دنیا است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon