وزیر مسکن اسرائیل: طرح یهودی کردن "النقب" را به زودی تقدیم کابینه می‌کنم

وزیر مسکن اسرائیل: طرح یهودی کردن "النقب" را به زودی تقدیم کابینه می‌کنم

خبرگزاری تسنیم: وزیر مسکن رژیم صهیونیستی اعلام کرد که طی روزهای آینده طرح یهودی کردن صحرای النقب را جهت بررسی آن به کابینه بنیامین نتانیاهو ارائه می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه فلسطینی "قدس"، "اوری ارئیل" وزیر مسکن رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به زودی طرح یهودی کردن "النقب" را تقدیم کابینه این رژیم می‌کند.

وی گفته که این طرح بلندمدت النقب که قرار است اجرای آن در سال 2035 به پایان برسد شامل ساخت 15 شهرک است.
وی ضمن ضروری خواندن افزایش تعداد یهودیان در النقب به بیش از نیم میلیون نفر اعلام کرد که به زودی طرح یهودی کردن النقب تقدیم کابینه می‎شود.

این طرح شامل مصادره اراضی عربی‌های ساکن النقب و تخلیه و تجمیع آنها در هفت منطقه است.

اظهارات وزیر مسکن رژیم صهیونیستی در حالی مطرح می‌شود که کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، لایحه یهودی بودن رژیم اسراییل را برای تقدیم به کنست اسراییل آماده کرده و این لایحه قرار است هفته آینده در کنست(پارلمان) مورد بحث قرار گیرد.

به موجب این قانون و در صورت تصویب در کنست، رژیم صهیونیستی این حق را خواهد داشت که هر شخص غیر یهودی که امنیت اسرائیل را مورد تهدید قرار دهد، از اراضی اشغالی 1948 اخراج کند.

قانون یهودی بودن سرزمینهای اشغالی دست رهبران افراطی رژیم صهیونیستی را برای اخراج فلسطینیان ساکن اراضی 1948 باز خواهد گذاشت.

بیش از یک میلیون و 300 هزار فلسطینی در حال حاضر در اراضی اشغالی 1948 ساکن هستند وتابعیت اسرائیلی دارند که در صورت تصویب این دو لایحه، به طور طبیعی واکنشهایی از خود نشان خواهند داد.

پیش از این، کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی در راستای سیاست های نژاد پرستانه این رژیم، طرحی موسوم به «پروار» را در زمینه اخراج 40 هزار فلسطینی از خانه و کاشانه شان در صحرای نقب و مصادره صدها هزار هکتار از اراضی فلسطینی، تصویب کرد.

این طرح نیز مصادره 800 هزار هکتار از اراضی فلسطینیان ساکن النقب و آواره کردن سه‌هزار فلسطینی ساکن در این مناطق را شامل می‌شود.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان