صعود اورتون، اینتر، بشیکتاش و فیورنتینا به مرحله یک شانزدهم نهایی

صعود اورتون، اینتر، بشیکتاش و فیورنتینا به مرحله یک شانزدهم نهایی

خبرگزاری تسنیم: در فاصله یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی لیگ اروپا تیم‌های اورتون، اینتر، بشیکتاش و فیورنتینا صعود خود به مرحله یک‌شانزدهم نهایی این رقابت‌ها را قطعی کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته پنجم از مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال لیگ اروپا شب گذشته (پنجشنبه) با انجام 24 دیدار در نقاط مختلف اروپا پیگیری شد. در یکی از این دیدارها از گروه H تیم فوتبال اورتون انگلیس در خانه ولفسبورگ آلمان به برتری 2 بر صفر رسید. برای آبی‌پوشان مرسی‌ساید در این بازی روملو لوکاکو (43) و کوین میرالس (75) گلزنی کردند.

در دیدار دیگر از این گروه اف‌سی کراسنودار روسیه مقابل میهمانش، لیل فرانسه تن به تساوی یک بر یک داد. با توجه به نتایجی که در این گروه رقم خورد اورتون با 11 امتیاز صعود خود به به مرحله یک‌شانزدهم نهایی را قطعی کرد و تیم‌های ولفسبورگ و لیل نیز به ترتیب با 7 و 4 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

در گروه F هم اینتر ایتالیا در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا شهر میلان با نتیجه 2 بر یک از سد دنیپرو اوکراین گذشت و صعودش به مرحله حذفی را قطعی کرد. شاگردان روبرتو مانچینی در این دیدار توسط زدراوکو کوزمانوویچ (30) و پابلو اوسوالدو (50) به گل رسیدند و در مقابل دروازه‌شان توسط روسلان روتان (16) باز شد. همچنین یِوینی کونوپلیانکا در دقیقه 28 یک ضربه پنالتی را برای دنیپرو از دست داد. اینتر هم از دقیقه 47 در پی اخراج آندره‌آ رانوچیا 10 نفره به بازی ادامه می‌داد.

در دیدار دیگر این گروه سن‌اتین فرانسه در حالی که در خانه‌اش مقابل اِف‌کی کاراباخ آذربایجان به میدان می‌رفت با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد. به این ترتیب اینتر با 11 امتیاز صعودش به دور بعد را قطعی کرد و تیم‌های سن‌اتین با 5 امتیاز (تفاضل گل صفر)، کاراباخ با 5 امتیاز (تفاضل گل 2-) و دنیپرو با 4 امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم تا چهارم هستند.

در سایر دیدارهای مهم برگزارشده شب گذشته هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

گروه A:
اف‌سی زوریخ سوئیس 3 - آپولون لیماسول قبرس یک
ویارئال اسپانیا 2 - بورسیا مونشن‌گلادباخ آلمان 2

در این گروه مونشن‌گلادباخ با 9 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های ویارئال و زوریخ به ترتیب با 8 و 7 امتیاز در رده‌های بعدی جای دارند.

گروه C:
آستراس تریپولیس یونان 2 - بشیکتاش ترکیه 2
تاتنهام انگلیس یک - پارتیزان بلگراد صربستان صفر

از این گروه تاتنهام 11 امتیازی و بشیکتاش 9 امتیازی یک هفته پیش از پایان مرحله گروهی صعودشان به دور بعد را قطعی کردند.

گروه G:
فاینورد هلند 2 - سویای اسپانیا صفر
ریکای کرواسی 2 - استانداردلیژ بلژیک صفر

در این گروه فاینورد با 9، سویا با 8 و ریکا با 7 امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا سوم هستند و شانس صعود به دور بعد را دارند.

گروه I:
اسلووان براتیسلاو اسلوواکی یک - یانگ بویز سوئیس 3
اسپارتا پراگ جمهوری چک صفر - ناپولی ایتالیا صفر

در این گروه اسپارتا و ناپولی هر دو 10 امتیازی هستند و بر حسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌های اول و دوم هستند و یانگ‌ بویز هم با 9 امتیاز در مکان سوم ایستاده است.

گروه K:
دینامو مینسک بلاورس صفر- پائوک یونان 2
گنگان فرانسه یک - فیورنتینای ایتالیا 2

با این نتایج فیورنتینا با 13 امتیاز صعودش به دور بعد را قطعی کرد و تیم‌های پائوک و گنگان هر دو با 7 امتیاز و به خاطر تفاضل گل در رده‌های دوم و سوم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon