اقدامات وحشیانه سلفیت و وهابیت با هیچ معیاری مطابقت ندارد

اقدامات وحشیانه سلفیت و وهابیت با هیچ معیاری مطابقت ندارد

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت مهاباد گفت: اقدامات وحشیانه سلفیت و وهابیت با هیچ معیاری مطابقت ندارد چون آنها دشمن بشریت هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، ماموستا یحیی اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهاباد با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با اشاره به اهداف گروه‌های تکفیری در جهان اظهار داشت: بی‌شک اهداف داعش و تکفیری‌ها در دنیا از بین بردن چهره واقعی اسلام ناب محمدی، قرآن و عترت پیامبر(ص) است.

امام جمعه موقت مهاباد گفت: در این شرایط حساس کنونی دفاع از اسلام واقعی واجب شرعی بوده و وظیفه بزرگ علمای جهان اسلام مبارزه با داعش، سلفی‌ها و استکبار جهانی است.

اسماعیلی تصریح کرد: تقویت تکفیری‌ها به هر نحو حرام است و کسانی که به عنوان اسلام آنها را تقویت می‌کنند از اسلام و مسلمانی فاصله بسیاری دارند چون آنها تئوری دین را قبول نداشته و علاوه بر اینکه مولد هوی و هوس هستند به نام اسلام دست به جنایات عظیمی می‌زنند.

وی افزود: اقدامات وحشیانه سلفیت و وهابیت با هیچ معیاری مطابقت ندارد چون آنها دشمن بشریت بوده و تا زمانی که ریشه آنها خشکانده نشود، بزرگترین صدمات را به جهان اسلام وارد می‌کنند.

امام جمعه موقت مهاباد با اشاره به روز نیروی دریایی بیان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس، نیروی دریایی نقش مهمی در دفاع از مرزهای آبی داشته و حتی در عملیات مروارید بزرگترین شکست را بر دشمنان اسلام تحمیل کردند تا دشمن یارای حمله مجدد به آنها را پیدا نکند.

اسماعیلی با تاکید بر لزوم صرفه‌جویی و جلوگیری از اسراف در جامعه گفت: نعمت‌های خداوندی باید به درستی مورد استفاده قرار گرفته و بندگان خداوند از حیف و میل آنها خودداری کنند.

امام جمعه موقت مهاباد اظهار کرد: در شرایط حساس کنونی باید با تکیه بر منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیروی از اقتصاد مقاومتی که یکی از شاخصه‌های آن قناعت و دوری از تبذیر است، باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon