دوسالن سرپوشیده ورزشی در مناطق محروم بندرهندیجان راه‌اندازی شد

دوسالن سرپوشیده ورزشی در مناطق محروم بندرهندیجان راه‌اندازی شد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه گفت بندرهندیجان گفت: درهفته بسیج برای ترویج ورزش در میان جوانان دوسالن ورزشی سرپوشیده در هندیجان احداث و راه اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرهندیجان، گردهمایی بزرگ رزمندگان اسلام وفرماندهان بسیجی شهرستان هندیجان به مناسبت هفته بسیج امروز با حضور فرمانده سپاه این شهرستان وجمعی ازخانواده‌های معظم شهدا و پیشکسوتان بسیجی در سالن ورزشی سپاه هندیجان برگزار شد.

محمد رشید جعفری در این گردهمایی اظهارداشت: در چند سال اخیر، بسیج در کارهای ساخت و ساز در کشور پیش قدم شده است و امسال نیز دوسالن ورزشی در این شهرستان احداث شده و آماده بهره برداری است.

وی افزود:درهفته بسیج برای ترویج و توسعه ورزش در میان جوانان و بسیجیان شهرستان دوسالن ورزشی در شهر هندیجان وبخش چم خلف عیسی از توابع این شهرستان احداث شده که ره کدام 400مترمربع مساحت دارند.

فرمانده سپاه هندیجان گفت: این سالن‌ها با هزینه‌ای بالغ بر 600 میلیون تومان راه اندازی وآماده برگزاری برنامه‌های ورزشی است.

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های بسیج تاکید کرد: بسیج یک نیروی مردمی است و به تمام اقشارجامعه تعلق دارد.

جعفری افزود: اگر رشادت‌های بسیجیان تحت امر ولایت فقیه نبود کشورما مانند دیگر کشور‌های منطقه مشکل پیدا می‌کرد ولی بسیج همیشه آماده هرگونه جان فشانی برای حفظ دین و میهن است.

وی با اشاره به ابتکار امام خمینی(ره) در تشکیل بسیج گفت: بسیج منشأ خیر و برکت در جامعه است و اکنون تبدیل به یک الگو برای تمام کشورهای آزادی خواه جهان  شده است.

فرمانده سپاه هندیجان هدف ازبرگزاری این گردهمایی رزمندگان تجدید عهد و پیمان با امام راحل و آرمان‌های امام وشهدا و لبیک به رهبر معظم انقلاب دانست و گفت:یادآوری خاطرات دوران دفاع مقدس، ایجاد همبستگی وآمادگی کامل رزمندگان وبسیجیان وآگاهی به شرایط کنونی جامعه وجهان از دیگر اهداف این گردهمایی در شهرستان هندیجان است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon