مجلس از هرگونه حضور سیاسی در فضای کشور جلوگیری کند

مجلس از هرگونه حضور سیاسی در فضای کشور جلوگیری کند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه بروجن گفت: مجلس باید با نظارت دقیق به دنبال مبارزه با فساد بوده و از هرگونه اختلافات سیاسی و حضور سیاسی در فضای کشور جلوگیری کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت الاسلام غلامعلی حسین‌نژادیان ظهر امروز در جمع نمازگزاران با اشاره به سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس و روز مجلس اظهار داشت: مجلس مظهر حاکمیت مردم، جمهوریت نظام و تجلی‌گر عزم ملی و منافع مردم است.

وی با تأکید بر اینکه مجلس باید زنده و سالم باشد، پرداختن به نیازهای حقیقی مردم، ادای دین به مردم با کارشناسی دقیق طرح‌ها و لوایح، تعامل با دولت، مدیریت جهادی را از وظایف مجلس دانست.

امام جمعه بروجن خاطرنشان کرد: مجلس باید با نظارت دقیق به دنبال مبارزه با فساد بوده و از هرگونه اختلافات سیاسی و حضور سیاسی در فضای کشور جلوگیری کند.

حسین‌نژدایان با اشاره به 8 آذر ماه سالرروز همبستگی با ملت فلسطین، ادامه داد: فلسطین جز سیاست‌ها و خطوط قرمز ما است و آزادی تمام فلسطین همواره مورد نظر ملت ایران و تمام مسلمانان جهان بوده است.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به این هدف، تلاش، صبر و تدبیر لازم است و باید دفاع صریح از فلسطین سرلوحه کار تمامی مسئولان کشور قرار گیرد.

امام جمعه بروجن گفت: 84 درصد کشته‌‌شدگان در عراق به دست داعش سنی هستند و 14 درصد آنها شیعه و 2 درصد نیز مسیحی هستند و این نشان می‌دهد که داعش به دنبال تفرقه‌افکنی میان شیعه و سنی است و با یان کار به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon