تروریست‌های منطقه، تامین منافع اسرائیل را دنبال می‌کنند

تروریست‌های منطقه، تامین منافع اسرائیل را دنبال می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه بانه گفت: تاکنون هیچ گونه اقدام جدی و قاطعانه‌ای توسط مستکبران بر ضد داعش صورت نگرفته چرا که وجود این تروریست‌ها در منطقه به نوعی تضمین کننده منافع آنان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بانه، ماموستا عبدالله حیدری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بانه که در مسجد جامع این شهر اقامه شد با اشاره به اقدامات خصمانه و غیر انسانی گروه‌های تکفیری در عراق و سوریه اظهار کرد: کسانی که به هر نحو ممکن این اعمال وحشیانه را حمایت می‌کنند بدانند در مسیر ضدیت با دین و خدمت به کفار قدم برمی‌دارند.

وی گروهک تروریستی داعش و دیگر تروریست‌های منطقه را خادمان اصلی استکبار در منطقه دانست و گفت: امروز به سبب همین تحرکات و اقدامات زمینه برای حضور پر رنگ دول غربی و چپاول کردن منابع مسلمانان فراهم شده است و تا کنون هم هیچ گونه اقدام جدی و قاطعانه ای از سوی مستکبران بر ضد داعش صورت نگرفته است چرا که وجود این تروریست‌ها در منطقه به نوعی تضمین کننده منافع آنان خواهد بود.

امام جمعه بانه حمایت برخی از شخصیت‌های دینی از این تروریست‌ها را نشانه نا آگاهی آنان برشمرد و تصریح کرد: عجیب است که امروز سر بریدن و تصرف مال و ناموس مردم به یک حرکت برای احیا دین تبدیل شده است و در این مسیر سکوت و حتی گاهی حمایت برخی از افراد جای تاسف دارد چرا که دین اسلام در این باره کاملاً به صورت شفاف موضع گیری کرده و هرگز اجازه نداده است که مسلمانان عامل ایجاد رعب و وحشت و نا آرامی در جامعه شود.

وی هوشیاری مسلمانان در انجام اعمال و امورات دینی را مهم ارزیابی کرد و گفت: بر اساس آموزه‌های قرآن و احادیث شیطان همواره در صدد است که انسان را از مقصود اصلی خویش که همان جلب رضایت حق تعالی است دور نگه دارد و در این مسیر امتحان‌های بسیاری وجود دارد که تنها دل با ایمان و کسانی که مسلمان حقیقی باشند از عهده آزمون بر می‌آیند.

ماموستا حیدری افزود: باید انسان آگاهی کامل نسبت به امورات دینی داشته باشد تا بتواند نیازمندی‌ها معنوی خود را تأمین کند و در همین راستا شناخت کافی از امورات دینی کلیدی مهم برای تنظیم برنامه و اعمال است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon