دخالت رژیم صهیونیستی سبب عدم توافق هسته‌ای شد

دخالت رژیم صهیونیستی سبب عدم توافق هسته‌ای شد

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: زیاده‌خواهی‌های آمریکا و دخالت‌های سرمایه‌گذاران صهیونیستی سبب شده که مذاکرات هسته‌ای به توافق نرسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: مذاکره‌کنندگان غربی از سرمایه‌داران صهیونیستی تبعیت می‌کنند و از خود اراده‌ای ندارند و همین عامل هم سبب شد که توافق هسته‌ای حاصل نشود.

‌وی به بی‌اعتمادی میان اعضای 1+5 اشاره کرد و افزود: درروند مذاکرات هسته‌ای خود آمریکا و اروپایی به همدیگر اعتماد ندارند و اروپایی‌ها لشکرکشی کرده بودند که مبادا سرشان از سوی آمریکا کلاه رود.

‌نماینده ولی‌فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: وقتی عربستان متوجه شد مذاکرات دارد به توافق نزدیک می‌شود وزیر خارجه این کشور اعلام کرد که آمریکا به هر میزان که بخواهد به آن نفت می‌دهد و قیمت نفت سقوط کرد.

‌امام‌جمعه شهرستان خرم‌آباد با اشاره به مخالفت‌های غرب با پیشرفت‌های ایران بیان کرد: دنیای غرب از پیشرفت‌های ایران هراس دارد و می‌خواهند جلوی پیشرفت‌های ایران را بگیرند اما باید بدانند که ملت ایران زیر بار زور نمی‌رود.

وی عنوان کرد: ملت ایران فرزندان نهضت حسینی هستند و هیچ‌وقت زیر بار حرف زور نمی‌رود و بیش از 35 سال است که در مقابل تحریم دشمن ایستادگی کرده است و تسلیم زیاده‌خواهی‌های دشمنان نشده است.

حجت‌الاسلام میرعمادی گفت: گروه 1+5 باید به حقوق ملت ایران احترام بگذارد و باید بدانند که تمدید مذاکرات به ضرر آمریکا است که سردمداران آن در بین مردم جایگاهی ندارند و در انتخابات اخیر این کشور حضور کمرنگ مردم نشان‌دهنده این واقعیت بود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تشکر از ایستادگی و تلاش‌های گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران اظهار داشت: گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای با جدیت و تلاش در مقابل طرف‌های غربی ایستادگی کرده و زیر بار حرف‌های زور آن‌ها نرفته است.

وی با اشاره به هفته بسیج افزود: امام بزرگوار با درایت و دوراندیشی، مکتب تفکر بسیجی را در کشور پایه‌گذاری کرد که با این اقدام، آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کردند.

حجت‌الاسلام میرعمادی تصریح کرد: امور بسیج به برکتی در نظام جمهوری اسلامی تبدیل‌شده که علاوه بر خنثی کردن توطئه دشمنان سبب عزت و افتخار مردم ایران شده است.

وی با اشاره به برخی سخنان مقام معظم رهبری در خصوص بسیج گفت: این فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، منشور حرکت بسیج در آینده است.

امام خرم‌آباد اظهار کرد: مقام معظم رهبری پشتوانه حرکت بسیج را احساس مسئولیت و بصیرت دانستند که ایران اسلامی با داشتن نیروی مخلص و فداکار بسیج هرگز شکست نمی‌خورد.

وی گفت: امروز بسیج بازوی رهبری است و بااراده و مستحکم تراز همیشه از انقلاب اسلامی دفاعمی کند و می‌توان گفت هرکجا بسیج و تفکر بسیجی است، پیروزی از آن ما است.

حجت‌الاسلام میرعمادی با اشاره به فرارسیدن شهادت شهید مدرس و روز مجلس افزود: مجلس شورای اسلامی نیازمند نمایندگان قدرتمند، عالم، آگاه باکفایت است.

وی شهید مدرس را عنصر مؤثری در مجلس دانست و بیان کرد: این شهید بزرگوار در وضع قوانین مطلوب پرتلاش بود و امروز نمایندگان نیز باید در این راستا تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به‌روز نیروی دریایی تصریح کرد: نیروی دریایی جمهوری اسلامی در زمان دفاع مقدس چنان ضربه سنگینی به نیروی دریایی عراق وارد کرد که تا پایان جنگ کاری از پیش نبردند.

وی گفت: پس از دفاع مقدس نیز نیروی دریایی باعزت و اقتدار از بندرها و جزایر و دفاع از کشتی‌های عبوری سربلند بیرون آمده و حضور مقتدرانه این نیرو در آب‌های خلیج‌فارس، دریای عمان کریمه سبب افتخار است.

امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به برگزاری کنگره در خصوص جریان‌های تکفیری در قم گفت: جریان‌های تکفیری و افراطی بزرگ‌ترین مصیبت برای جهان اسلام هستند.

حجت‌الاسلام میرعمادی اظهار داشت: مثلث آمریکا، اسراییل و انگلیس به وجود آورنده و ریشه داعش و این جریان‌ها هستند که بانام اسلام به اسلام ضربه می‌زنند.

وی با اشاره به‌ضرورت برگزاری این کنگره‌ها گفت: برگزاری این برنامه‌ها موجب بیداری مردم و علمای جهان اسلام شده و باید با ادامه این روند نشان داد که علاوه بر این سه کشور، برخی کشورهای مرتجع عرب نیز در این آتش می‌دمند.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon