معوقات بازیکنان تیم کاسپین قزوین پرداخت نشده است

معوقات بازیکنان تیم کاسپین قزوین پرداخت نشده است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم لیگ برتری فوتسال کاسپین قزوین گفت: معوقات بازیکنان تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین پرداخت نشده است.

آمنه محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار کرد: هنوز 30 درصد بدهی‌های سال گذشته بازیکنان تیم فوتسال بانوان قزوین باقی مانده و هنوز معوقات آن‌ها پرداخت نشده است.

وی با اشاره به وضعیت سایر تیم‌های کشور در لیگ برتر فوتسال بانوان افزود: بازیکنان سایر تیم‌ها در حال حاضر حقوق امسالشان را نیز دریافت کرده‌اند ولی ما هنوز معوقات سال گذشته را نیز نگرفته‌ایم.

محمودی با بیان اینکه بازیکنان تیم کاسپین قزوین با این روند انگیزه خود را از دست می‌دهند، عنوان کرد: متأسفم که مسئولان استان قزوین از این تیم که نتایج بسیار خوبی را در دوره‌های گذشته گرفته و در حال حاضر نیز یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ است، حمایت نمی‌کنند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین با اشاره به بازی این تیم مقابل انصار ولایت یزد بیان کرد: بچه‌ها این تیم را دسته کم گرفتند و با وجود اینکه فاطمه اعتدادی را به دلیل محرومیت و اعظم برزگر را به خاطر مصدومیت در ترکیب نداشتیم، توانستیم این بازی را سه بر دو به سود خود به پایان ببریم.

محمودی با اشاره به بازی بعدی تیم کاسپین قزوین مقابل حفاری تصریح کرد: این بازی به میزبانی حفاری اهواز برگزار می‌شود و بازی سختی را در مقابل این تیم صدرنشین جدول خواهیم داشت که امیدوارم بتوانیم در این بازی نتیجه خوبی را کسب کنیم.

وی درباره برخی رایزنی‌ها برای حمایت از تیم کاسپین قزوین گفت: برخی صحبت‌ها برای حمایت از این تیم انجام شده ولی تاکنون این مهم اجرایی نشده است.

سرمربی تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین با تأکید بر حمایت از این تیم لیگ برتری عنوان کرد: بازیکنان این تیم هرچقدر هم شوق و انگیزه داشته باشند، وقتی وضعیت سایر تیم‌ها و بازیکنان کشور را می‌بینند، روحیه‌شان از بین می‌رود و این در طولانی مدت سبب افت تیم می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon