دهمین همایش بسیج و رسانه در قزوین برگزار می‌شود

دهمین همایش بسیج و رسانه در قزوین برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین از برگزاری دهمین همایش بسیج و رسانه قزوین در دهم آذرماه خبر داد.

محمد سرباز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار کرد: دهمین همایش بسیج و رسانه 10 آذرماه با حضور و سخنرانی دکترمحمد حسینی وزیر سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرهنگسرای بانو سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار می‌شود.

وی حضور اصحاب رسانه در این جشنواره را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: حدود 300 اثر در بخش‌های خبر، تیتر، گزارش، عکس، یادداشت و مقاله و مصاحبه تولیدات رادیویی و تلویزیونی به این جشنواره ارسال شده است که این از همدلی و مشارکت اصحاب رسانه حکایت دارد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین با تقدیر و تشکر از تمام کسانی که در این جشنواره شرکت کردند، عنوان کرد: اصحاب رسانه رکن اصلی این سازمان هستند و تا به امروز خبرنگاران بسیجی قزوین مشارکت خوبی در برنامه‌های سازمان بسیج رسانه داشته‌اند که این بسیار ارزشمند است.

سرباز با اشاره به سطح کیفی آثار ارسالی به این جشنواره بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته، می‌بینیم که آثار ارسالی در حوزه بسیج و سپاه از کیفیت خوبی برخوردار هستند و امیدواریم که با همت اصحاب رسانه سطح کیفی آثار هر ساله بهتر شود.

وی تصریح کرد: برای ارتقای سطح کیفی همایش بسیج و رسانه کارگروه‌های بسیج رسانه و مطالبات رهبری، بسیج رسانه و اقتصاد مقاومتی، بسیج رسانه و مقابله با پدیده ماهواره، بسیج رسانه و مقابله با اسلام آمریکایی، بسیج رسانه و عقلانیت و محاسبه‌گری در نظام اسلامی برگزار شدند که البته این کارگروه‌ها نتایج مثبتی را نیز به همراه داشت.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین با دعوت از اصحاب رسانه قزوین برای حضور در دهمین همایش بسیج و رسانه عنوان کرد: امیدواریم که اصحاب رسانه قزوین همانند سال‌های گذشته حضوری پرشور در این همایش داشته باشند چراکه این همایش متعلق به خود اصحاب رسانه است و ما نیز به دنبال تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی هستیم.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon