عسگری: توپ‌هایمان گل نشد؛ برخلاف جریان بازی باختیم

عسگری: توپ‌هایمان گل نشد؛ برخلاف جریان بازی باختیم

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم فوتسال بانوان شهرداری زنجان پس از شکست مقابل سپیدرود رشت گفت: توپ‌هایمان گل نشد؛ برخلاف جریان بازی باختیم.

الهام عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان، با اشاره به بازی تیم‌های شهرداری زنجان و سپیدرود رشت در لیگ برتر اظهار داشت: متاسفانه این بازی برخلاف جریان بازی با نتیجه باورنکردنی 7 بر 2 به سود تیم سپیدرود رشت خاتمه یافت.

وی با بیان اینکه تیم شهرداری زنجان در این دیدار بازی خوبی را به نمایش گذاشت، ابراز کرد: تیم حریف برتری خاصی از لحاظ فنی بر تیم ما نداشت، مشکل ما این بود که توپ‌هایمان وارد دروازه حریف نشد.

کاپیتان تیم فوتسال بانوان شهرداری زنجان با تاکید بر اینکه انتظار باخت با نتیجه 7 بر 2 را نداشتیم، عنوان کرد: متعجبم که تیم ما با وجود بازی خوب چرا با این نتیجه زمین بازی را ترک کرد.

وی خاطر نشان کرد: تیم‌ها از ابتدای بازی حملاتی را روی دروازه‌های همدیگر انجام می‌دادند و تنها چیزی که می‌توان در این بازی میان حملات ما و تیم حریف تمایز قائل شد این است که توپ‌های ما گل نشد.

عسگری با اشاره به اینکه تیم سپیدرود از 4 بازیکن ملی پوش برخوردار است، گفت: تیم سپیدرود رشت بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و نتایج خوبی را تا به امروز کسب کرده ولی در این بازی ما شایسته شکست مقابل این تیم نبودیم.

وی با بیان اینکه در بازی‌های هفته‌های بعد این شکست را جبران می‌کنیم، افزود: تیم ما نخستین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کند و تیم سپیدرود رشت تنها بر روی ضد حملات توانست ما را شکست دهد.

کاپیتان تیم فوتسال بانوان شهرداری زنجان بیان کرد: در طول هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودیم و شرایطی که تیم ما قبل از بازی داشت انتظار شکست مقابل این تیم نمی‌رفت.

انتهای پیام/ ی

 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon