اعتبارات راه‌های روستایی شهرستان چرام کافی نیست

اعتبارات راه‌های روستایی شهرستان چرام کافی نیست

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل راه وشهرسازی کهگیلویه وبویراحمد گفت: یکی از مشکلات راه‌های روستایی شهرستان چرام عدم تخصیص اعتبارات لازم است.

ممتاز جهانگیری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در چرام، اظهار داشت: در حوزه راه روستایی 17 پروژه از جمله راه روستای مندان به سرفاریاب با اعتباری افزون بر 100میلیون تومان وپیشرفت فیزیکی 80درصدو جاده شیخ هابیل در شهرستان پرام در دست اجرا است.

وی عنوان کرد: جاده روستای آرند به گرهای با 130 میلیون اعتبار هم اکنون 50درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیمانکار جدید در حال تجهیز کارگاه برای اتمام مابقی پروژه است و امیدواریم تا پایان سال مالی تکمیل شود.

مدیرکل راه وشهرسازی کهگیلویه و بویراحمد مشکلات اساسی این اداره در مناطق سردسیری شهرستان چرام را شرایط جوی ومعارضین محلی دانست و گفت: در جاده دلی خلیفه‌ای 50میلیون تومان اعتبار گذاشتیم وپیمانکار راغب شده که ادامه دهد ومهم ترین کار ما ساخت پل برای عبور ومرور است که امیدواریم ظرف یک هفته آینده مشکلات ومعارض اجتماعی و محلی این پل حل شود.

جهانگیری تصریح کرد:در جاده روستایی عشایری مله دلگکی اگر برف وباران اجازه دهد کار ادامه داده می شود و یکی از دلایل تاخیر دراجرای این پروژه گرانی و دوری مصالح می باشد که از سپیدار به قیمت حمل هرسرویس 200هزار تومان به محل پروژه آورده می شود.

وی یکی از مشکلات راه روستایی شهرستان چرام را عدم تخصیص اعتبار لازم، موقع توزیع اعتبارات توسط فرمانداران عنوان کرد و افزود: راه روستایی توگبری و دره شیری که در گذشته پیمانکار آن را رها کرده بود، زیر سازی آن خراب شده است.

جهانگیری خاطرنشان کرد :موقع توزیع اعتبارات برای پل به دهانه 40متر اعتبار 30میلیون تومانی گذاشتند که امکان اتمام وجود ندارد ویکی از دلایل اجرای کند پروژه های راه روستایی همین موضوع است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon