مانیزان کرمانشاه مغلوب شهرداری اراک شد

مانیزان کرمانشاه مغلوب شهرداری اراک شد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی بسکتبال مانیزان کرمانشاه گفت: در هفته نهم از سری رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال کشور نماینده کرمانشاه در دیداری خارج از خانه با حساب ۴۷ به ۷۲ نتیجه را به شهرداری اراک، تیم مدعی صعود به لیگ برتر واگذار کرد.

شاهپور مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار کرد: این بازی در سالن امام خمینی(ره) اراک در قالب دیداری دوستانه انجام شد و با توجه به شرایط بسیار مطلوب تیم حریف از لحاظ داشتن بازیکنان حرفه‌ای و نبود مشکلات مالی نتیجه بازی قابل پیش‌بینی بود.

سرمربی بسکتبال مانیزان کرمانشاه شرایط نامناسب مالی و وجود بازیکنان کم‌ تجربه در ترکیب تیم مانیزان را سبب شکست نماینده استان در بسیاری از بازی‌های لیگ دسته یک دانست و افزود: مانیزان با بودجه 3 میلیارد ریالی تمام مخارج تیم در بازی‌ها را اداره می‌کند در حالی که تیم شهرداری اراک با مبلغی بیش از 6 میلیارد و 500 میلیون ریال در بازی‌های این دوره از لیگ دسته یک حضور دارد.

مردانی با بیان اینکه مانیزان با اختلاف 25 امتیاز مغلوب شهرداری اراک شد گفت: ترکیب نماینده اراک را بازیکنان مطرح و صاحب‌نام تشکیل می‌دهد و با وجود این شرایط و بهره‌مندی از شرایط میزبانی مانیزان را شکست داد.

وی نقطه ضعف بازیکنان مانیزان را در دیدار برابر حریف اراکی اشتباهات باریکنان در حملات و دفاع دانست و افزود: مانیزان با تحمل این شکست 11 امتیازی شد و در مکان نهم جدول بازی‌های لیگ دسته یک قرار گرفت شهرداری اراک نیز با 14 امتیاز در رده سوم جای گرفت.

وی دیدار بعدی نماینده استان کرمانشاه در لیگ دسته یک بسکتبال کشور را چهاردهم آذر ماه اعلام و بیان کرد: مانیزان برای کسب نتیجه‌ای بهتر به بازی خانگی هفته آینده با شیمیدر تهران، صدرنشین لیگ دسته یک  چشم دوخته است و هفته پس از آن را در استراحت نیم فصل سر می‌کند.

انتهای پیام /

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon