ضرورت تربیت نیروی مختصص با آموزش‌های مهارتی

ضرورت تربیت نیروی مختصص با آموزش‌های مهارتی

خبرگزاری تسنیم: رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی، با اشاره به ضرورت نیروی انسانی شاغل در موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی گفت: ارتقای بهره‌وری نیروی اسنانی شاغل هدف اصلی در ایجاد موسسه است.

 وحیده نگین در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی با هدف ارتقای بهره وری نیروی انسانی شاغل در حوزه رفاه اجتماعی تاسیس شد گفت: موسسه برنامه های خود را در این راستا در دوقالب مشخص دنبال می کند. به این شکل که از یک طرف ارتقای تخصص، توانمندی و دانش فنی نیروی انسانی که در حال حاضر در حوزه رفاه اجتماعی اشتغال دارند را دنبال می کند و از طرف دیگر منابع انسانی آینده این حوزه را آماده و تربیت می کند.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور زنان و خانواده، تصریح کرد: بنابراین موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی تاسیس شد و رشد پیدا کرد تا با رفع نیازهای آموزشی حوزه بهزیستی، رفاه و تامین اجتماعی، نیروی انسانی مناسب جهت فعالیت در این بخش را تامین کند.

وی افزود: منظور از بخش، تنها بخش دولتی نیست. در حال حاضر عمده فعالیت ها در حوزه رفاه اجتماعی از طریق بخش غیر دولتی اجرایی می شوند و خدمات در این قالب ارائه می شود. طبیعتاً ضرورت دارد که بهره وری در این بخش از ارتقای لازم برخوردار باشد. 

رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی به اقدامات انجام گرفته در جهت استفاده از ظر فیت دانش آموختگان موسسه متبوع خود در سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی فعال در حوزه رفاه اجتماعی، اشاره کرد و تصریح کرد: استفاده از ظرفیت دانش آموختگان موسسه در جهت ارتقای بهره وری ارائه خدمات در حوزه رفاه اجتماعی یک ضرورت است. در این راستا اقدامات مختلفی انجام گرفته است که از جمله این اقدامات می توان به مطرح شدن جدی این بحث در شورای معاونین سازمان بهزیستی کشور اشاره کرد.در شورای معاونین سازمان بهزیستی کشور مصوب شد که برای این منظور کارگروهی تخصصی در سازمان تشکیل و راهکارهای اجرایی لازم، ارائه شود.

به گفته‌ی نگین، فعالیت های آموزشی موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی تا پایان بهمن ماه 92، منجر به دانش آموختگی بیش از 21 هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی از این موسسه، شده است.

 انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه