گالیانی: خرید بازیکن جدید در دستور کار میلان نیست

گالیانی: خرید بازیکن جدید در دستور کار میلان نیست

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس باشگاه میلان اعلام کرد که تیمش در پنجره نقل‌وانتقالات ماه ژانویه فعالیتی نخواهد داشت مگر اینکه کسی از بازیکنان فعلی خواهان ترک روسونری باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود وضعیت نه‌چندان مطلوب میلان در فصل جاری و فاصله زیاد این تیم با صدرنشینان جدول رده‌بندی سری A، مدیران این باشگاه در بازار نقل‌وانتقالات زمستانی برنامه‌ای برای تقویت تیم خود ندارند.

آدریانو گالیانی، نایب رئیس باشگاه میلان در جمع خبرنگاران به هواداران روسونری هشدار داد که در ماه ژانویه انتظار اضافه شدن بازیکن جدیدی را به ترکیب تیم‌شان نداشته باشند.

وی اظهار داشت: ما الان 28 بازیکن داریم و اگر کسی از جمع آنها نخواهد برود، نمی‌توانیم بازیکن دیگری را جذب کنیم. ما فقط داریم در لیگ و جام حذفی رقابت می‌کنیم. در ماه ژانویه کیسوکه هوندا را به دلیل حضور در جام ملت‌‌های آسیا در اختیار نخواهیم داشت اما خواهیم توانست جای او را با بازیکنانی که هم‌اکنون داریم پر کنیم.

گالیانی افزود: ما از بیرون بازیکن دیگری را به تیم اضافه نخواهیم کرد. باعث تأسف است که ما بعد از بازی برابر رم دیگر هوندا را در اختیار نخواهیم داشت و اگر ژاپن به فینال رقابت‌ها برسد هوندا تا ماه فوریه نمی‌تواند برای ما بازی کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon