تکذیب جدایی رحمان احمدی و آخرین وضعیت مذاکره با تیموریان

تکذیب جدایی رحمان احمدی و آخرین وضعیت مذاکره با تیموریان

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم سپاهان اصفهان گفت: جذب سید مهدی رحمتی دروغ و حاشیه‌سازی رسانه‌ها است و به هیچ عنوان قصد جذب این دروازه‌بان را نداریم.

رسول خوروش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با تکذیب خبر جذب مهدی رحمتی، دروازه‌بان تیم پیکان اظهار کرد: جذب مهدی رحمتی دروازه‌بان سال‌های پیش تیم سپاهان، دروغ و این مسئله هم همانند دیگر مشکلات ما حاشیه‌سازی رسانه‌ها علیه تیم سپاهان است.

وی بیان کرد: من نمی‌دانم چرا رسانه‌ها روی دروازه‌بان‌های ما کلید کرده‌اند و نمی‌گذارند آن‌ها به راحتی در تیم ما کار کنند؛ از طریق سایت باشگاه و رسانه‌ها اعلام شد که مگر ما عقلمان را از دست دادیم که رحمان احمدی را از دست دهیم؛ در حال حاضر سپاهان 2 دروازه‌بان خوب دارد که هر دوی آن‌ها شرایط مطلوبی دارند.

سرپرست تیم سپاهان اصفهان تصریح کرد: تیموریان بازیکن آزاد نیست که ما بتوانیم با او مذاکره کنیم، وقتی بازیکنی با یک تیم قرارداد دارد ما حق این را نداریم که با او درباره حضورش در سپاهان صحبت کنیم، من در مصاحبه‌هایم اعلام کردم که سپاهان ضمن رعایت قوانین به اخلاق هم بایپند است و به هیچ عنوان با بازیکنی که قرار داد دارد مذاکره نمی‌کند وقتی ما می‌توانیم با این بازیکن صحبت کنیم که  از باشگاه استقلال رضایت‌نامه داشته باشد.

وی درباره وضعیت هافبک خارجی جدیدی که به اردو سپاهانی‌ها اضافه شده، افزود: او بازیکن خوبی بوده و از کیفیت لازم برخوردار است اما باید چند بازیکن دیگر را هم تست کنیم و سپس نتیجه را اعلام کنیم؛ سپاهان قصد جذب تعدادی بازیکن دیگر را نیز دارد که هنوز وضعیت آن‌ها مشخص نیست و در هفته آینده نتایج قطعی آن اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon