سهولت عبور و مرور از مرزهای چزابه و شلمچه


سهولت عبور و مرور از مرزهای چزابه و شلمچه

خبرگزاری تسنیم: جانشین فرماندهی نیروی انتظامی در بازدید از مرز مهران گفت: هم‌اکنون خروج زائران از مرزهای چزابه و شلمچه با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار اشتری در بازدید از مرز مهران گفت: با توجه به ازدحام جمعیت در مرز مهران و کندی پذیرش از طرف عراق زائران گرامی آمادگی معطلی 24ساعته در مرز مهران را داشته باشند.

جانشین نیروی انتظامی در بازدید از پایانه مرزی مهران گفت: قرارگاه اربعین حسینی(ع) در مرز مهران در ارائه تسهیلات به زائران، خوب عمل کرده است.

سردار اشتری در پایانه مرزی مهران و در جمع خبرنگاران با قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های خوب نهادها و سازمان‌های خدمات‌رسان گفت: سعی و تلاش نیروی انتظامی این است که بهترین تسهیلات را برای زائران فراهم کند.

وی با قدردانی از همراهی و همکاری خوب زائران گفت: سیر مشتاقان و حجم زیاد زائران باعث شده است که در ارائه برخی خدمات برای آنها مشکل پیش بیاید.

جانشین نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه کار خروج زائران از مرز به‌خوبی و با برنامه‌ریزی انجام می‌شود، گفت: پلیس برای ارائه خدمات و خروج زائران تسهیلات خوبی در نظر گرفته است.

سردار اشتری گفت: پلیس توانایی افزایش خروج زائران را از مرز مهران برابر ضوابط و مقررات دارد ولی به‌علت اینکه کشور عراق آمادگی پذیرش این جمعیت را ندارد خروج با کندی صورت می‌پذیرد.

وی از زائران حسینی(ع) خواست با صبر و متانت آمادگی این موضوع را داشته باشند که ساعاتی را پشت مرز معطل بمانند.

تمام تلاش پلیس تأمین امنیت زائران است

سردار اشتری گفت: باید از تجربه امسال برای اربعین سال بعد بهترین استفاده را داشته باشیم.

وی با اشاره به تسهیلات مناسب پلیس و سایر دستگاه‌های دولتی در مرز مهران گفت: زائران بایستی با صبر و حوصله کافی منتظر خروج از مرز باشند.

جانشین نیروی انتظامی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص ویزای یک دلاری برای مرزنشینان گفت: در موضوع صدور ویزا، کشور عراق تصمیم گیرنده است.

وی گفت: امیدواریم با توافقات صورت گرفته تسهیلات بیشتری را از جانب مسئولان عراقی در روزهای آینده در مرز مهران شاهد باشیم.

سردار اشتری تأمین امنیت زائران را اولویت پلیس خواند و گفت: تعداد زیادی از زائران خودروهای خود را در نقاط مختلف مهران پارک کرده‌اند که پلیس برای تأمین امنیت این خودروها تمهیدات ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

وی از زائران خواست وسایل نقلیه خود را در محلهای از پیش تعیین شده و اماکنی که تحت پوشش گشت‌های پلیس است پارک کنند.

وی با تأکید بر اینکه تمام تلاش پلیس تأمین امنیت زائران است، گفت: تا این لحظه در مرز مهران مشکل امنیتی نداشتیم.

انتهای پیام/*

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon