آماده باش هلال احمر در پی زلزله شب گذشته بهبهان

آماده باش هلال احمر در پی زلزله شب گذشته بهبهان

خبرگزاری تسنیم: رئیس جمعیت هلال احمر بهبهان گفت: پس از اطلاع از زمین لرزه با روسای جمعیت هلال احمر شهرستان‌های اطراف ارتباط برقرار شد و همه دستگاه‌های امدادی ما در حالت آماده باش قرار گرفت.

غلامرضا شهبازی مقدم در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: زمین لرزه‌ای با قدرت 5.2(ریشتر) بامداد شنبه حوالی شهرستان بهبهان در مرز استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد و بوشهر را لرزاند.

وی افزود: پس از اطلاع از زمین لرزه با روسای جمعیت هلال احمر شهرستان‌های اطراف ارتباط برقرار شد و همه دستگاه‌های امدادی ما در حالت آماده باش قرار گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهبهان گفت: ساعت 15 دقیقه بامداد شنبه پس از وقوع زلزله ستاد بحران تشکیل شد و پس از آن تیم ارزیاب به منطقه زلزله زده اعزام شد.

وی در پاسخ به این پرسش که پس از اعزام تیم ارزیاب خسارتی گزارش شد یا خیر بیان کرد: پس از اعزام تیم ارزیاب تاکنون هیچ خسارتی به ما گزارش نشده است.

شهبازی مقدم درباره امکانات هلال احمر بهبهان عنوان کرد: امکانات ما سطح بندی است و اگر میزان خسارت شدید باشد پس از آن در حد استان و یا نیروهای امدادی از سایر نقاط کشور اعزام می‌شوند.

وی تأکید کرد: باید آموزش‌های لازم به مردم منطقه داده شود و شهروندان در احداث خانه‌های خود نسبت به مقاوم سازی توجه بیشتری کنند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon