ماهانه ۹۰۰ میلیارد ریال یارانه در کرمانشاه پرداخت می‌شود

ماهانه 900 میلیارد ریال یارانه در کرمانشاه پرداخت می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون اقتصادی اداره‌ کل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه گفت: به طور میانگین در هر ماه ۹۰۰ میلیارد ریال یارانه به حساب خانوارهای کرمانشاهی واریز می‌شود.

فرید خلیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: در هر ماه به دلیل تولد و وفات تغییرات ناچیزی در پرداخت یارانه‌ها ایجاد می‌شود و به طور میانگین در هر ماه 900 میلیارد ریال یارانه به حساب خانوارها واریز می‌شود.

معاون اقتصادی اداره ‌کل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه 70 درصد از یارانه بگیران را شهری اعلام کرد و افزود: از جمعیت دو میلیون نفری استان کرمانشاه 25 درصد یارانه‌بگیران را جمعیت کمیته امداد و بهزیستی تشکیل می‌دهند.

خلیلی درباره تحقق اقتصاد مقاومتی به دنبال انصراف از یارانه‌ها گفت: با انصراف خانوارها از دریافت یارانه‌های نقدی و به جریان انداختن وجه آن در مسیر تولید برای ایجاد اشتغال می‌توان گام مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی برداشت.

وی با اشاره به تحقق عدالت به کمک هدفمندی یارانه‌ها عنوان کرد: با مدیریت مصرف خانوارها به دنبال هدفمندی یارانه‌ها عدالت بین با اجرای هدفمندی یارانه‌ها عدالت بین افراد دهک بالای درآمد و پایین درآمد ایجاد شد.

انتهای پیام / ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon