۳ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در مرزهای ماکو توقیف شد

3 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در مرزهای ماکو توقیف شد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی گفت: سه دستگاه خودرو حامل ده‌ها نوع کالای قاچاق خارجی در حال گذر از مرزهای شمالی کشور به همراه چندین نوع کالای قاچاق توقیف و ۶ راننده متخلف آنها به دستگاه‌های قضایی معرفی شدند.

سردار شهرام عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، اظهار داشت: مرزبانان مستقر در گمرک مرزی بازرگان شهرستان ماکو با کنترل ورود و خروج خودروهای عبوری به سه دستگاه خودرو که رانندگان آنها دارای حرکات غیرمتعارف در گمرک داشتند مشکوک شدند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی افزود: با بررسی بیشتر خودروها و سوالات تخصصی از رانندگان این خودروها، ماموران مرزی موفق شدند همه جازساز خودروها را کشف و ضبط کرده و 6 نفر از رانندگان متخلف را با تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کنند.

عباسی تصریح کرد: 25 هزار نخ سیگار قاچاق، یک‌هزار و 550 لیتر سوخت، 340 کیلوگرم عسل، 850 کیلو گرم شکر، 670 کیلو چای خشک و 300 کیلو بذر زراعتی جزو کشفیات مرزبانان گمرک بازرگان است.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی از دپوی قاچاق سیگار در خوی خبر داد و گفت: از سوی دیگر ماموران هنگ مرزی خوی توانستند با پرورش اخبار و اطلاعات به دست آمده از دپو قاچاق سیگار در دو روستای مرزی این شهرستان با خبر شده و بررسی این موضوع را در دستور کاری ماموران هنگ قرار دهند.

عباسی تصریح کرد: ماموران هنگ مرزی با انجام تحقیقات نامحسوس صحت موضوع را مشخص کرده و جهت دستگیری متهمان با کسب مجوز قضایی شبانه وارد عمل شدند و به طور غافلگیرانه محل دپو را شناسایی و 26 هزار و 980 عدد سیگار خارجی را کشف و ضبط کنند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی بیان کرد: در این رابطه هر دو متهم با تکمیل پرونده به مقام قضایی تحویل شدند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon