شکوفاشدن بذر دانایی میان ملت‌ها با کمک معلمان مدارس،‌اجازه نمی‌دهد تروریست‌ها به اهدافشان برسند

شکوفاشدن بذر دانایی میان ملت‌ها با کمک معلمان مدارس،‌اجازه نمی‌دهد تروریست‌ها به اهدافشان برسند

خبرگزاری تسنیم: وزیر آموزش و پرورش در پیامی خطاب به معلمان و دانش آموزان پاکستانی گفت: شکوفا شدن بذر دانایی و آگاهی با کمک معلمان مدارس درمیان ملت‌ها، اجازه نمی‌دهد تروریست‌ها به اهدافشان برسند.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی حادثه تروریستی حمله به یک مدرسه و کشته و مجروح شدن جمعی از دانش آموزان را محکوم کرد.

متن کامل پیام وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

حادثه تاسف بار حمله تروریستی به مدرسه ای در شهر پیشاور و شهادت جمع زیادی از دانش آموزان بی گناه موجب تالم و تاثر اینجانب، معلمان و دانش آموزان در ایران اسلامی شد. این حادثه تلخ، بار دیگر نشان داد که مقابله با افراطی‌گری و خشونت به عزم ملی و اراده جهانیان نیاز دارد.

بدون تردید این حمله تروریستی و اقدام جنایتکارانه با هیچ یک از ارزش های اخلاقی، انسانی و دینی مطابقت ندارد.معلمان و دانش آموزان ایرانی ایمان دارند شکوفه شدن بذر دانایی و آگاهی در میان ملت‌ها با کمک معلمان مدارس اجازه نمی‌دهد تروریست‌ها به اهداف شومشان برسند.

اینجانب به نمایندگی از معلمان و دانش آموزان ایرانی این حادثه دردناک را به معلمان و دانش آموزان پاکستان و خانواده‌های داغدار تسلیت می‌گویم و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل دارم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon