بسترهای لازم برای حضور سرمایه‌گذاران در لرستان مهیا شده است

بسترهای لازم برای حضور سرمایه‌گذاران در لرستان مهیا شده است

خبرگزاری تسنیم: معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: استان لرستان دارای ظرفیت‌های بالایی است و امنیت و شرایط لازم برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم‌شده است و رسانه‌ها باید در این امر کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سید سعید شاهرخی شامگاه چهارشنبه در حاشیه سومین جلسه شورای اطلاع‌رسانی لرستان اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به دهه فجر برنامه‌ریزی برای بهتر برگزار کردن برنامه‌های این ایام باید داشته باشیم چراکه بحث حیاتی و قابل‌توجهی است.

وی افزود: امید و نشاط موتور محرکه جامعه است بنابراین هدف این است که با تزریق امید و نشان دادن آینده‌ای خوش برمبنای واقعیت نه سراب به مردم نشان دهیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان بیان کرد: دهه فجر فصلی برای نشان دادن ارائه خدمات نظام است بنابراین در این زمینه اگر دستگاه‌ها طرح خاصی دارند به‌طور مکتوب ارائه دهند.

شاهرخی اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی می‌توانند خدماتی که در این سال انجام‌گرفته است در قالب نمایشگاه، صداوسیما و فضای مجازی در معرض دید عموم قرار دهند.

وی افزود: در دهه فجر مدیران بخش‌های مختلف می‌توانند در بین مردم و در برنامه‌های فرهنگی هنری به شکل مشخصی حضور داشته باشند و در حاشیه نمایشگاه‌ها محلی برای گفت‌وشنود یا حضور شخصیت‌ها و چهره‌های مختلف طراحی شود.

شاهرخی گفت: امیدواریم در ایام دهه فجر نمایشگاه پرمحتوا با ارائه خدمات دولت، برنامه‌های جانبی فرهنگی هنری با حضور پررنگ مسئولین در کنار مردم داشته باشیم.

وی عنوان کرد: استان لرستان دارای ظرفیت‌های بالایی است و امنیت و شرایط لازم برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم‌شده است و رسانه‌ها باید در این امر کمک کنند.

‌انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon