تیم والیبال سفیر قم برابر نماینده آذربایجان غربی مغلوب شد


تیم والیبال سفیر قم برابر نماینده آذربایجان غربی مغلوب شد

خبرگزاری تسنیم: تیم والیبال سفیر قم در هفته ششم لیگ دسته اول والیبال کشور برابر نماینده آذربایجان غربی مغلوب شد و پنجمین باخت فصل را تجربه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مسابقات والیبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور هفته ششم دور گروهی خود را پشت سر گذاشت که در یکی از بازی‌ها، تیم والیبال سفیر قم موفق به شکست تیم مقاومت فرمانداری مهاباد نشد تا وضعیت این تیم در انتهای جدول بحرانی‌تر شود.

در این مسابقه تیم سفیر قم با نتیجه 3 بر یک برابر مقاومت فرمانداری مهاباد مغلوب شد تا با کسب 3 امتیاز از 6 مسابقه کماکان در انتهای جدول گروه دوم لیگ دسته اول والیبال کشور قرار گیرد.

شاگردان فرید آخوند‌زاده در تیم سفیر قم، یکشنبه شب در مسابقه‌ای خانگی 3 بر یک شهرداری نیشابور را شکست داده بودند اما مسابقه چهارشنبه شب این تیم با باخت دیگری برای نماینده قم که با تیمی جوان راهی لیگ شده همراه بود.

سفیر در 4 مسابقه ابتدای فصل خود نیز به ترتیب برابر کاله جوان آمل، میزان فردای مشهد، ملوان تهران و عقاب تهران با نتایج مشابه 3 بر یک شکست خورده بود اما با توجه به اختلاف ناچیز امتیازات امیدوار است طی هفته‌های آینده از قعر جدول جدا شود.

مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور از 28 آبان با شرکت 18 تیم در قالب 2 گروه 9 تیمی آغاز شده و 4 تیم بر‌تر به مرحله پلی آف صعود می‌کنند.

در مرحله گروهی لیگ، تیم والیبال سفیر قم با تیم‌های میزان فردا مشهد، شهرداری نیشابور، کاله جوان آمل، ‌ عقاب نهاجا، شهرداری 18 خرداد پیشوا، شهرداری جوان ارومیه، ‌ ملوان و پدافند تهران در گروه نخست قرار گرفته است.

تیم‌های گل گهر سیرجان، پیشگامان شفق اردکان، شهرداری اراک، مناطق نفت خیز جنوب، کاشی بیستون کرمانشاه، ذوب آهن اصفهان، گروه صنعتی بارز کرمان، پتروشیمی مارون ماهشهر و پدافند اصفهان نیز در گروه دوم با هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon