عسگری: شبکه سراسری بسیج در جهان اسلام تشکیل شود

عسگری: شبکه سراسری بسیج در جهان اسلام تشکیل شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل خبرگزاری مهر با اشاره به تهاجم رسانه‌ای دشمنان علیه نظام اسلامی گفت: شبکه سراسری بسیج در جهان اسلام تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، علی عسگری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دوازدهمین همایش‌ بسیج و رسانه در هتل نخل مشهد برگزار شد، اظهار داشت: شبکه بسیج در سراسر جهان اسلام به درستی تشکیل نشده است.

وی با اشاره به اینکه باید در این زمینه طرح بسیج رسانه‌ای در سراسر جهان اسلامی اجرایی شود افزود: بسیج و رسانه دو عرصه و ساحت بدون مرز و نامحدود هستند.

عسگری خاطرنشان کرد: بسیج جریانی است که روز به روز گسترش می‌یابد و امروز نسبت به اول انقلاب، توسعه خوبی پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه در دنیای امروز کسی که رسانه و شبکه دارد می‌تواند فرهنگ‌سازی کند، خاطرنشان کرد: طبق برخی تعاریف، فرهنگ به معنای ایجاد شبکه‌های تاثیرگذار است و کسی فرهنگ را می‌سازد که رسانه در اختیار داد.

مدیرعامل خبرگزاری مهر با اشاره به اینکه رسانه‌ها در تغییرات سطح ادراک جامعه موثر هستند، گفت: امروز انقلاب اسلامی در عرصه تبیین فرهنگ مذهبی رشد و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است که راهپیمایی بزرگ اربعین نشانه‌ای از این رشد است.

‌عسگری در پایان، همایش بسیج و رسانه را در دوازدهمین دوره برگزاری خود به بلوغ رسیده دانست و تاکید کرد: باید برای پیوند بیشتر رسانه و بسیج بیش از پیش تلاش کرد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon