مناطق گردشگری شهرستان قصرقند توسعه می‌یابد

مناطق گردشگری شهرستان قصرقند توسعه می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: فرماندار قصرقند گفت: با توجه به طبیعت بکر, آب و هوای مناسب و وجود آبشارها و دیگر مناطق طبیعی, توسعه مناطق گردشگری در شهرستان قصرقند از اولویت‌های مهم مسئولان این شهرستان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قصرقند, حمیرا ریگی فرماندار قصرقند با حضور در بخش ساربوک ضمن بررسی مشکلات منطقه و اتخاذ تصمیمات لازم از مکان های صعب العبور گردشگری روستای مورتینس و دیگر مناطق گردشگری ناشناخته این روستا بازدید کردند.

وی به همراه معتمدان محل، بخشدار ساربوک، مدیر اداره راه، مدیر جهاد کشاورزی، رئیس آموزش و پرورش، امام جمعه قصرقند مشکلات جاده‌ای, زیرساخت‌های مربوط به حوزه راه، کشاورزی, گردشگری, و اتصال مناطق گردشگری را  مورد بررسی قرار دادند.

فرماندار قصرقند, گسترش و توسعه مناطق گردشگری را از اهم اولویت‌های شهرستان قصرقند عنوان کرد و بر سرمایه گذاری‌های مناسب در مناطق گردشگری شهرستان قصرقند به واسطه طبیعت بکر, آب و هوای مناسب و وجود آبشارها و برخورداری از شرایط ویژه تاکید کرد.

ریگی پس از بازدید از مناطق گردشگری از نمایشگاه توانمندی‌های دانش آموزان مدرسه ابتدایی دخترانه سمیه بخش ساربوک نیز بازدید کرد.

در این نمایشگاه اثرهایی از هنرهای دستی، اختراعات دانش آموزان و معلمان، خلاقیت‌های هنری، ساخت کاردستی با استفاده از مواد بازیافتنی و دوریختنی در معرض دید قرار داده شده است.

فرماندار قصرقند در بازدید از این نمایشگاه با تقدیر از تلاش دانش آموزان گفت: برگزاری این نمایشگاه‌ها فرصتی فراهم می‌کند تا مسئولان بتوانند علاوه بر بازدید از نمایشگاه از نزدیک شاهد فعالیت‌های دانش‌آموزان باشند.

ریگی بیان کرد: با برپایی این گونه نمایشگاه‌ها میدانی را برای نقش آفرینی دانش‌آموزان فراهم می‌کنیم که با هدایت و راهنمایی مربیان به فعالیت بپردازند.

وی افزود: امیدواریم این‌گونه برنامه‌های با کیفیت در آینده نیز استمرار یافته تا بتواند جایگاه و موقعیت دانش آموزان شهرستان و توانمندی‌های آنان را در سطح استان و کشور معرفی کند.

ریگی در این بازدید ضمن بررسی مشکلات و موانع موجود در این درمانگاه، از مسئولان خواست برای حل این مشکلات و رفع موانع نهایت تلاش خود را بکنند و جلب رضایت و پاسخگویی مطلوب به مراجعان را از اولویت های کاری خود بدانند.

رهبری پزشک درمانگاه ساربوک نیز در این بازدید گفت: عدم وجود دستگاه الکتروکاردیوگرام ساکشن مانیتور قلبی و شوک, فقدان داروهای اورژانسی ضروری به ویژه داروهایی چون آدنوزین وراپامیل و پلاویکسو و غیره, وجود تنها یک بهیار در مرکز و عدم وجود پانسیون برای اسکان, شیوع بالای بیماری های پدیکلوز آنمی فقر آهن و بیماری های پوستی در معاینه دانش آموزان مدارس, از جمله مشکلات موجود در این درمانگاه است.

حنیف وثوقی همچنین عدم وجود سرویس بهداشتی و آب شرب بهداشتی در مدارس, عدم انجام آزمایشات ایدز, هپاتیت و بیلی روبین و آزمایشات تخصصی دیگر توسط آزمایشگاه رفرانس(قصرقند) و عدم وجود امکانات و فرسودگی و نامناسب بودن خانه های بهداشت تابعه را از دیگر از مشکلات فرا روی درمانگاه ساربوک برشمرد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon