نفت و گاز گچساران شانس بسیاری برای صعود به مرحله بعد لیگ برتر دارد

نفت و گاز گچساران شانس بسیاری برای صعود به مرحله بعد لیگ برتر دارد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران گفت: تیم ما شانس بسیاری برای صعود به مرحله بعد لیگ برتر دارد.

حسن کیامرثی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گچساران درباره بازی عصر فردا نفت و گاز گچساران و حافظ شیراز در لیگ برتر، اظهار داشت: به طور قطع بازی بسیار سختی مقابل تیم حافظ شیراز داریم.

وی با بیان اینکه برای صعود به مرحله بعد رقابت‌های لیگ برتر کار بسیار سختی داریم، افزود: تیم حافظ شیراز تیم خوبی بوده و ما بازی دشواری فردا برابر این تیم داریم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران گفت: اگرچه ما در بازی رفت توانستیم 4 گل به حافظ شیراز بزنیم و این تیم را شکست دهیم ولی بازی فردا به طور کامل وضعیتی متفاوت دارد و این دیدار برای هر دو تیم حساس است.

کیامرثی با اشاره به اینکه این دیدار هم برای ما و هم برای حافظ شیراز دیدار مرگ و زندگی است، عنوان کرد: در بازی فردا ما برای صعود تنها به یک امتیاز نیاز داریم ولی تیم حافظ به پیروزی نیاز دارد.

وی با بیان اینکه بازیکنان ما در شرایط بسیار خوبی قرار دارند، تصریح کرد: بازیکنان ما برای صعود به مرحله بعد لیگ برتر روحیه و انگیزه بسیار بالایی دارند و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به مرحله بعد صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران درباره میزان شانس نفت و گاز برای صعود به مرحله بعد لیگ برتر، گفت: فوتبال قابل پیش بینی نیست ولی ما شانس بسیاری برای صعود به مرحله بعد لیگ برتر داریم.

انتهای پیام / ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon