تکمیل پروژه‌های راه روستایی خراسان شمالی ۱۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

تکمیل پروژه‌های راه روستایی خراسان شمالی 1500 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

خبرگزاری تسنیم: مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی گفت: تکمیل پروژه‌های ناتمام بخش راه روستایی استان یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

داوود یارمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: امسال 112 کیلومتر راه روستایی آسفالت شده و هم‌اکنون نیز 170 کیلومتر راه نیز آماده اجرای آسفالت است.

یارمحمدی با اشاره به اینکه یک‌سوم پروژه‌های در دست اجرا مربوط به سفر رهبری به استان است گفت: در سال 91، اجرای آسفالت 34 محور روستایی استان در سفر رهبر معظم انقلاب مصوب شد که از این تعداد تاکنون 18 پروژه اجرایی شده است.

وی افزود: در این سفر آسفالت 414 کیلومتر از راه‌های روستایی استان مصوب شد اما تاکنون 120 کیلومتر از آن در 18 محور آسفالت شده است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی گفت: هم‌اکنون 18 محور روستایی استان به طول  95 کیلومتر آماده آسفالت است و مابقی نیز در مرحله خاک‌برداری و ساخت ابنیه است.

وی افزود: تاکنون برای اجرای پروژه‌های سفر رهبری در بخش راه، 436 میلیارد ریال هزینه شده است.

یارمحمدی با اشاره به اینکه در سفر معظم له برای تامین 800 میلیارد ریال برای اجرای آسفالت راه‌های روستایی موافقت شد گفت: نیمی از این اعتبار از محل اعتبارات دولتی و مابقی توسط دفتر رهبری تأمین می‌شود که تاکنون اعتبارات استانی مصوبات رهبری در بخش راه‌ها به دست نرسیده است.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون 550 کیلومتر راه روستایی در دست پیمانکار است که  تکمیل این پروژه‌های ناتمام یک هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon