قوچان‌نژاد: به حضور در پلی‌آف فکر می‌کنیم

قوچان‌نژاد: به حضور در پلی‌آف فکر می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان گفت: هدف ما در ابتدای لیگ، ماندن در لیگ برتر بود ولی حالا مدعی‌ هستیم و به حضور در پلی‌آف فکر می‌کنیم.

جبار قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شکست 3 بر 2 تیمش در هفته هفتم لیگ برتر مقابل شهرداری تبریز اظهار داشت: بازی تماشایی و نفس‌گیری بود. هر 2 تیم پا به پای هم امتیاز می‌گرفتند و والیبال زیبایی را به نمایش گذاشتند که در نهایت، شرایط میزبانی و فشار تماشاچیان، نتیجه بازی را به سود شهرداری تبریز رقم زد.

سرمربی شهرداری زاهدان ادامه داد: بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند و می‌توانم بگویم یکی از زیباترین بازی‌های لیگ امسال را در تبریز شاهد بودیم. ست آخر نیز با نتیجه 19 بر 17 به سود حریف تمام شد. بازیکنان تبریز خیلی جنگنده در زمین ظاهر شدند ولی فکرش را نمی‌کردند ما این چنین بازی کنیم.

قوچان‌نژاد در مورد علت شکست تیمش گفت: ما در امتیازات پایانی ست پنجم، تعویضی نداشتیم و از طرفی به خاطر مصدومیت تعدادی از بازیکنان در منطقه 2 به مشکل برخوردیم. فاصله کم امتیازات نشان می‌دهد که می‌توانستیم برنده بازی باشیم. خوشبختانه این بازی بدون وقفه و هرگونه حاشیه‌ای انجام شد و تماشاگران تبریزی در تمام طول بازی به تشویق تیم خود پرداختند.

سرمربی پیشین تیم میزان مشهد در مورد عملکرد شاگردانش در نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال تصریح کرد: بازیکنان ما به غیر از بازی جواهری گنبد که با غرور وارد زمین شدند در سایر دیدارها فوق‌العاده بودند و در زمین بسیار تاکتیکی عمل کردند. من از همه آنها راضی هستم. از طرف دیگر، تمرینات ما بر خلاف سایر تیم‌ها که از مرداد ماه استارت خورد از اواخر مهر ماه شروع شد با این حال از نظر کار گروهی با همه بزرگان لیگ برابری کردیم.

قوچان‌نژاد در پایان گفت: هدف ما در ابتدای لیگ، ماندن در لیگ برتر بود ولی حالا مدعی‌ هستیم و به حضور در پلی آف فکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon