احمدی: اختتامیه همایش بسیج و رسانه با سخنرانی سردار نقدی برگزار می‌شود

احمدی: اختتامیه همایش بسیج و رسانه با سخنرانی سردار نقدی برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: دبیر همایش بین المللی بسیج و رسانه گفت: مراسم اختتامیه همایش بین المللی بسیج و رسانه با سخنرانی سردار نقدی برگزار می‌شود.

اسماعیل احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس با اشاره به اینکه همایش بین المللی بسیج و رسانه و گفتمان ولایت با هدف تقویت جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی در مشهد مقدس در حال برگزاری است اظهار داشت: این همایش با حضور 214 نفر از مدیران عالی رسانه‌های کشور در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

وی افزود:مدیرانی از مجموعه‌هایی همچون صداو سیما، روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی به مدت دو روز در این همایش شرکت کرده‌اند.

دبیر همایش بین المللی بسیج و رسانه با اشاره به کارگروه‌های این همایش گفت: در این همایش کارگروه‌های بسیج و رسانه و مطالبات فرهنگی ولایت، بسیج و رسانه واقتصاد مقاومتی، بسیج و رسانه و عقلانیت و محاسبه‌گری، بسجی و رسانه و مقابله با تهدیدات ماهواره‌ای، بسیج و رسانه و مقابله با اسلام امریکایی تشکیل می‌شود.

احمدی با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه این همایش فردا با حضور سردار نقدی برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: در مراسم اختتامیه از زحمات مهندس ضرغامی نیز تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon