مومنی: بازیکنان ارتعاشات خوب درس پس دادند

مومنی: بازیکنان ارتعاشات خوب درس پس دادند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم والیبال میزان مشهد گفت: بازیکنان تیم نوجوانان ایران خوب درس پس داده و توانایی‌های خود را نشان دادند.

رضا مومنی‌مقدم در مورد پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل ارتعاشات صنعتی ایران در هفته هفتم لیگ برتر والیبال به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: در دو ست نخست بازی خوب کار کردیم و حریف را حتی با امتیاز 16 بردیم. تیم مقابل ما، تیم نوجوانان ایران بود که نه خیلی ضعیف و نه خیلی قوی هستند ولی بازی قابل قبولی ارائه کردند. 

سرمربی میزان مشهد ادامه داد: در این بازی ترجیح داریم به تعدادی از بازیکنان خود که در چند هفته گذشته بازی نکرده بودند، فرصت بدهیم تا از شرایط مسابقه دور نشوند. در ست سوم، بازیکنان ارتعاشات بهتر ظاهر شدند و در طرف مقابل، دریافت‌های بازیکنان ما و اسپک‌های اول آنها به امتیاز تبدیل نشد. در نهایت 3 امتیاز این بازی برای ما مهم بود که به آن هم رسیدیم.

مومنی که مربی تیم نوجوانان ایران نیز است در مورد عملکرد شاگردانش گفت: بازیکنان تیم نوجوانان خوب درس پس داده و توانایی‌های خود را نشان دادند. از بازی خوب آنها خوشحال شدم و به بازیکنان و کادر فنی این تیم تبریک می‌گویم. امیدوارم به هدف جهانی خود هم برسند چون در این مدت پیشرفت خوبی داشته‌اند.

وی در مورد شکست‌های متوالی تیم ارتعاشات تصریح کرد: این تیم هر 6 بازی خود را در نیم فصل نخست باخته که می‌تواند افت روحی شدید برای بازیکنان آن داشته باشد اما حضور تیم توجوانان ایران در قالب تیم ارتعاشات صنعتی از پیش هدفگذاری شده است و بازیکنان این تیم در تمام بازی‌ها با انگیزه ظاهر می‌شوند. بازیکنان این تیم در هر بازی تجربه جدیدی کسب می‌کنند.

مومنی اضافه کرد: قرار گرفتن مقابل بازیکنانی مثل عادل غلامی و محمد موسوی و اسپک زدن روی دست این بازیکنان که در دنیا شاخص هستند، اعتماد به نفس آنها را بالا می‌برد که نتیجه آن را در مسابقات جهانی خواهیم دید.  مطمئن هستم در بازی‌های تدارکاتی سال آینده این شکست‌ها جبران خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon