کشورهای دیکتاتور عربی به دنبال کندکردن مسیر توافق هسته‌ای هستند

کشورهای دیکتاتور عربی به دنبال کندکردن مسیر توافق هسته‌ای هستند

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از کشورهای بدخواه و دیکتاتور عربی در منطقه، سبب کند شدن مسیر توافق هسته‌ای شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، محمد فیروزی ظهر امروز در آئین افتتاح ایستگاه انتظامی در شهر خالدآباد نطنز اظهار داشت: برخی از کشورهای بدخواه عربی منطقه آب را در آسیاب دشمن ریخته و سبب شده‌اند توافق ایران و 1+5 در مسیر کندی قرار گیرد.

وی افزود: این کشورها نمی‌توانند ببینند که ملت ایران با اعمال تحریم‌های همه جانبه هم در مسیر پیشرفت سریعی قرار دارد و می‌خواهند با هر ترفند و نیرنگی که شده مسیر پیشرفت ایران را ناهموار کنند.

نماینده مردم نطنز در مجلس پیرامون نیروی انتظامی و تلاش‌های شبانه‌روزی آن‌ها گفت: نیروی انتظامی در قلب مردم جای دارد و رضایت‌مندی مردم سبب رضایت‌مندی خداوند متعال می‌شود و در سالی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده،باید بهترین خدمات را به مردم ارائه شود و با تلاش فراوان پویایی و شکوفایی را برای کشور عزیزمان به ارمغان بیاوریم.

وی تصریح کرد: بررسی‌های همه پرسی از افکار عمومی متناسب با مشاهدات عینی و مجازی بیانگر تحول معنایی در عملکرد پلیس و رضایتمندی قابل قبول مردم از پلیس بوده که نشان دهنده آن است که ایران اسلامی بیش از پیش به کشوری امن و آرام تبدیل شده است.

فیروزی خاطرنشان کرد: امنیت و اشتغال با هم هستند و وقتی امنیت باشد، فضای اشتغال هم ایمن‌تر می‌شود و توسعه، پیشرفت و سرمایه گذاری در هر منطقه‌ای تنها در سایه امنیت و آرامش، ایجاد  می شود.

وی با بیان اینکه پلیس مظهر اقتدار و امنیت جامعه است افزود: امنیت بستر توسعه است و هر نوع توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی باید در بستر امن اجتماعی صورت پذیرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon