طلاب خواهر برتر پژوهشگر در بافق تجلیل شدند


طلاب خواهر برتر پژوهشگر در بافق تجلیل شدند

خبرگزاری تسنیم: مدیر حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) بافق با اشاره به موفقیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی این حوزه، گفت: بیش از ۵۰۰ مقاله و پژوهش توسط طلاب خواهر در بافق انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بافق، مریم دست‌افشان بعد از ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه خواهران بافق، اظهار داشت: حوزه علمیه خواهران  باید در زمینه‌های علمی، فرهنگی و هنری هر روز از روز گذشته رشد و بالندگی بیشتری داشته باشد.

وی با تاکید بر ضرورت توجه طلاب حوزه‌های علمیه به پژوهش عنوان کرد: بر اساس مطالعه‌ها در سیره و روش کشورهای پیشرفته و توسعه یافته، عمده‌ترین دلیل موفقیت آنها اهمیت به تحقیق و پژوهش و کار در این زمینه است. موفقیت و رسیدن به اهداف مدنظر در سایه تحقیق و پژوهش و کار علمی در این زمینه‌ها تحقق می‌یابد.

دست افشان درباره موفقیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی حوزه علمیه خواهران بافق، افزود: تا کنون بیش از 500 مقاله و پژوهش و نزدیک به 120 پایان نامه پژوهشی در زمینه موضوعات مذهبی، اجتماعی، روانشناسی و روانشناختی و دیگر موضوعات ارائه شده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) بافق با اشاره به کسب موفقیت‌ها و رتبه‌های کشوری برخی مقاله و پژوهش‌ها این حوزه، خاطرنشان کرد: بعضی از این پژوهش‌ها برای چاپ در قالب کتاب نیز انتخاب شده‌اند.

تجلیل از طلاب برتر در زمینه پژوهش با اهدای جوایز، قرائت متن پیام مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور و قدردانی از معاون و واحد پژوهش این مجموعه از برخی دیگر برنامه‌های جنبی این نشست بود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon