پروژه‌های راهسازی در زنجان با ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا می‌شود

پروژه‌های راهسازی در زنجان با 330 میلیارد ریال اعتبار اجرا می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیر توسعه راه‌های راه و شهرسازی استان زنجان از اجرای ۶۰ پروژه استانی و ۵ پروژه ملی در بخش راه‌ها خبر داد و گفت: این طرح‌ها در استان زنجان با ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، مسعود بیات‌منش امروز در نشست شورای مدیران حمل و نقل استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 60 طرح استانی به منظور بهسازی و آسفالت راه‌های فرعی و روستایی با اعتبار 140 میلیارد ریالی از محل اعتبارات استانی اجرا می‌شود.

وی تعداد طرح‌های ملی برای ساخت و توسعه راه‌های استان را پنج مورد عنوان کرد و افزود: 190 میلیارد ریال از محل منابع ملی برای اجرای این طرح‌ها اختصاص یافته که منابع ملی و استانی برای پروژه‌های راهسازی استان در مجموع 330 میلیارد ریال است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره راه و شهرسازی استان زنجان ابراز کرد:ارزش احداث پروژه‌های در دست اجرا 10 هزار میلیارد ریال است.

وی با اشاره به احداث7 دستگاه پل در استان زنجان اعلام کرد: از این تعداد چهار دستگاه پل برای ایجاد تقاطع غیر همسطح اساسی و ایجاد سه پل نیز بر روی رودخانه‌های بزرگ ساخته می‌شود.

بیات‌منش به تجهیز مرکز مدیریت راه‌ها به تجهیزات الکترونیکی جدید ونصب 33 دستگاه دوربین در محورهای مواصلاتی استان زنجان اشاره کرد و گفت: با بهره‌مندی از این امکانات خدمات‌رسانی و انجام عمیات راهداری در شرایط بحرانی وکولاک و یخبندان تسهیل می‌شود.

وی با بیان اینکه با کنترل راه‌ها از مرکز مدیریت امکان ارتباط و دسترسی راحت‌تری با دستگاه‌ها و راهداران فراهم شده تصریح کرد: تلاش می‌شود تعداد این دوربین‌ها در محورهای مواصلاتی استان افزایش یابد تا امکان مدیریت و پایش همه نقاط راه‌ها ایجاد شود.

اعزام 270 اتوبوس از زنجان به مرز مهران

محمدرضا آقاخانی، معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان از اعزام 270 دستگاه اتوبوس از زنجان به مرز مهران برای انتقال و تخلیه  زائران از مرزهای کشور خبر داد.

وی ابراز کرد: با توجه به اینکه براساس ابلاغ دستور باید 100 درصد ناوگان برای انتقال زائران به مرز اعزام می‌شد، برای جلوگیری از ایجاد اختلال در انتقال مسافران استان بسیاری از افراد که قصد سفر به تهران داشتند، به این مقصد اعزام شدند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon