اردوی آمادگی تیم ملی کبدی جوانان در گلستان آغاز شد

اردوی آمادگی تیم ملی کبدی جوانان در گلستان آغاز شد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی کبدی جوانان کشور گفت: نخستین اردوی آمادسازی و انتخابی تیم ملی کبدی جوانان با حضور ورزشکاران برتر کبدی کشور در استان گلستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمد شعبانی در حاشیه آغاز اردوی تیم ملی کبدی جوانان در گرگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردوی آمادگی تیم ملی کبدی جوانان با شرکت 27 ورزشکار از سراسر کشور به مدت یک هفته در گرگان برگزار می‌شود.

وی افزود: این نخستین مرحله آماده‌سازی تیم ملی جوانان است که به مدت یک هفته در کمپ تیم ملی کبدی در شهر سرخنکلاته گرگان برپا می‌شود.

سرمربی تیم ملی کبدی جوانان تصریح کرد: در این اردوی آماده‌سازی صبح‌ها تمرینات آمادگی جسمانی و عصرها تمرینات تاکتیکی اجرا می‌شود تا تیم به آمادگی لازم دست یابد.

شعبانی اظهار داشت: ما خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که 20 بهمن در گرگان برگزار می‌شود، آماده می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی کبدی جوانان افزود: مربیان تیم ملی کبدی جوانان کشورمان پس از بررسی مسابقات قهرمانی کشور در مناطق شش‌گانه و همچنین تماشای مرحله نهایی رقابت‌ها در شهر اراک اسامی 27 بازیکن را برای شرکت در اردوی تیم ملی جوانان اعلام کردند.

وی درباره ادامه برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی گفت: ما پس از این اردو 5 مرحله دیگر اردوی آمادگی را تا زمان آغاز مسابقات برگزار می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی کبدی جوانان همچنین افزود: همچنین در این مدت یک دیدار تدارکاتی نیز با تیم ملی کبدی سریلانکا برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon