دانشگاه آزاد در مسیر رشد ساختاری گام بر می‌دارد

دانشگاه آزاد در مسیر رشد ساختاری گام بر می‌دارد

خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد در مشهد مقدس گفت: دانشگاه آزاد در مسیر رشد ساختاری و نیروی انسانی حرکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، طه هاشمی دقایقی قبل در سیزدهمین همایش سراسری دبیران هم اندیشی دانشگاه‌های سراسرکشور اظهار داشت: طرح های فرهنگی ما در دانشگاه‌ها باید زیر مجموعه حوزه و دانشگاه باشد.

وی تصریح کرد: ما در مسیر رشد ساختاری و نیروی انسانی حرکت می‌کنیم به هیچ دلیل نمی توانیم نیروی جدیدی در دانشگاه وارد کنیم چرا که قصد داریم نیروی انسانی این دانشگاه را تقویت کنیم.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: تاثیرگذاری هئیت علمی در دانشگاه‌ها در تمامی سطوح جامعه بسیار مهم است چرا که بیش از 70درصد نقش و تفکیک ارزش‌ها به عهده اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سه طرح کلان فرهنگی در حال حاضر در دستور کار دانشگاه آزاد است که  شامل طرح زندگی اسلامی – ایرانی، طرح مفاخر و مشاهیر ایرانی و طرح اخلاق حرفه‌ای است.

هاشمی افزود: در زمینه زندگی اسلامی ایرانی تاکنون 14 سلسله همایش براساس سبک زندگی ائمه معصومین برگزار شده است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بر ضرورت معرفی مفاخر و مشاهیر ایرانی تاکید کرد و گفت: این مهم باید از طریق تریبون‌های دانشگاهی انجام شود. البته در این زمینه یک منطقه‌بندی نیاز است یعنی دانشگاه‌ها باید برحسب مفاخر منطقه‌ خود آن‌ها را معرفی کنند.

هاشمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره بودجه و شهریه دانشگاه آزاد عنوان کرد: تاکنون 98 درصد از بودجه دانشگاه متکی بر شهریه دانشجویان بوده اما قرار بر این است که سال آینده 40 درصد از این میزان را کم کنیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon