بصیری: بسیج در مقابل تمامی تهدیدات جنگ نرم دشمن ایستادگی می‌کند

بصیری: بسیج در مقابل تمامی تهدیدات جنگ نرم دشمن ایستادگی می‌کند

خبرگزاری تسنیم: مسئول بسیج رسانه کشور گفت: بسیج در مقابل تمامی تهدیدات جنگ نرم دشمن ایستادگی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، مسعود بصیری دقایقی پیش در مراسم اختتامیه همایش بین‌المللی بسیج و رسانه که در سالن اجتماعات آستان قدس رضوی در حال برگزاری است، اظهار داشت: شرایط استراتژیک منطقه و دنیا نسبت به گذشته تغییر پیدا کرده است، امروز جنگ سخت به جنگ نرم تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی رسانه‌های انقلابی باید وحدت کامل داشته باشند، افزود: ما انتظار داریم هم‌افزایی بین رسانه‌های داخلی و انقلابی افزایش پیدا کند تا بتوانیم با تمام قدرت در برابر تهدیدات جنگ رسانه‌ای دشمن ایستادگی کنیم.

مسئول بسیج رسانه کشور با اشاره به برخی اهداف برگزاری این همایش تصریح کرد:‌ بزرگترین پیام و هدف این همایش این است که ما در مقابل هجمه‌های گسترده‌ دشمنان علیه جمهویر اسلامی ایران چه باید کنیم. اینکه مشکل چیست که امروز جهان به درستی صدای جمهوری اسلامی را درک نمی‌کند.

بصیری گفت: رسانه‌ها باید مفاهیم و مبانی انقلاب اسلامی را در بین جوامع ترویج دهند اگر همین مبانی به گوش جهانیان برسد همه ‌آنها به حقانیت ما اعتراف می‌کنند. این گردهمایی برای پاسخ به همین سوالات است.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود با اشاره به تأکیدات رهبری در حوزه جنگ نرم تصریح کرد: مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای به رسانه‌های کشور دارد و توقع دارند رسانه‌ها در مقابل تهدیدات دشمنان در حوزه جنگ نرم ایستادگی کنند. به نظر می‌رسد ما می‌توانیم با همت تمامی مسئولان عرصه خبر کشور در مقابل جنگ نرم دشمن ایستادگی کنیم و اهداف جمهوری اسلامی ایران را به گوش جهانیان برسانیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon