شریفی: در فوتبال آسیا و دنیا فاصله‌ای وجود ندارد

شریفی: در فوتبال آسیا و دنیا فاصله‌ای وجود ندارد

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در فوتبال آسیا و دنیا فاصله‌ها از بین رفته و شرایط تیم‌ها به یکدیگر بسیار نزدیک است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی شریفی درباره وضعیت تیم ملی در فاصله سه هفته تا آغاز جام ملت‌های آسیا به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی شرایط خوبی دارد. خوشبختانه اردوی مناسبی در آفریقای جنوبی داریم و امکانات خوبی برای‌مان فراهم شده است. بازیکنان تیم ملی هم برای موفقیت انگیزه زیادی دارند و تلاش داریم با همدلی و اتحاد نتایج خوبی برای تیم ملی رقم بزنیم.

وی درباره وضعیت حریفان ایران در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: تیم‌های عربی حاشیه خلیج فارس در یک دهه اخیر سرمایه‌گذاری بسیار سنگینی در فوتبال‌شان انجام داده‌اند و واقعاً اکنون فوتبال این کشورها سطح بسیار بالایی دارد. دیگر فاصله‌ها در فوتبال آسیا و دنیا از بین رفته و تیم‌ها شرایط نزدیکی به هم دارند، بنابراین رقابت فشرده‌ای در جام ملت‌های آسیا به وجود خواهد آمد. درست است که آنها به لحاظ تعداد بازی‌های دوستانه از ما برتری زیادی دارند اما با تلاش، غیرت، اتحاد و همدلی‌مان می‌توانیم جای خالی بازی‌های دوستانه را پر کنیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به فضایی که در این تیم وجود دارد، خاطرنشان کرد: واقعاً همه بازیکنان با هم دوست و متحد هستند. مطمئناً این مسئله می‌تواند عامل اصلی موفقیت هر تیمی باشد. من خیلی امیدوارم که در کنار همه عوامل این مسئله هم بتواند در موفقیت ما در جام ملت‌های آسیا تأثیر بگذارد.

شریفی با بیان اینکه فوتبال و به طور کل ورزش می‌تواند ویترین یک کشور باشد، افزود: اگر ما بتوانیم در آسیا موفق شویم و بعد از 39 سال قهرمانی را برای ایران کسب کنیم، مطمئن باشید این موفقیت به سود همه ایران خواهد بود و کام کل کشور از این موفقیت شیرین می‌شود. امیدوارم در فاصله‌ای که تا جام ملت‌های آسیا داریم همه ایران پشت فرزندان‌شان باشند تا بتوانیم برای ایران روزهای خوشی را رقم بزنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon