رسانه‌های غربی عزاداری اربعین حسینی را به عمد سانسور کردند

رسانه‌های غربی عزاداری اربعین حسینی را به عمد سانسور کردند

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:‌ رسانه‌های غربی به عمد حضور میلیونی شیعیان در اربعین حسینی را سانسور کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، سردار محمدرضا نقدی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران توانسته نظام سلطه را به چالش بکشد،‌ اظهار داشت:‌ در شرایط فعلی جمهوری اسلامی ایران یک خطر بزرگ برای غرب به حساب می‌آید.

وی افزود: در شرایط فعلی تنها راه نجات بشریت الهام‌گیری از مبانی دینی است، مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی تکیه بر مبانی دینی و عقلانی است. لیبرال دموکراسی غرب امروز در جهان در حال فروپاشی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در شرایط فعلی جهان رسانه نقش تعیین‌کننده‌ای برعهده دارد خاطرنشان کرد: مأموریت اصلی رسانه انعکاس نقطه‌ نظرات مردم و پوشش رسانه‌ای کامل از اتفاقات روز دنیا است؛ چطور می‌شود که رسانه‌های غربی تعمداً جمعیت 20 میلیونی اربعین حسینی را نمی‌بینند.

نقدی گفت: اگر امکانات فراهم بود و ما ابزار رسانه‌ای غرب را در اختیار داشتیم مطمئن باشید جمعیت شرکت کننده در مراسم عزاداری اربعین حسینی از 20 میلیون به 200 میلیون می‌رسید.

وی خاطرنشان کرد: امروز در کلاس درس مدرسه‌ای در دورترین نقطه ایران یک اتفاق ساده می‌افتد که این اتفاق هر روزه در کشورهای غربی تکرار می‌شود اما این خبر به تیتر اول رسانه‌های غربی تبدیل می‌شود؛ به نظر می‌رسد ماهیت اصلی رسانه در غرب دچار چالش‌های ایدئولوژیکی شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیام اصلی انقلاب اسلامی حمایت از مستضعفین جهان است. رسانه باید این حمایت خود را به رخ جهانیان بکشد.

نقدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به نزدیک شدن ایام 9 دی تصریح کرد: 9 دی نماد انزجار و بیزاری مردم انقلابی ایران از توطئه‌های دشمنان نظام سلطه است. مردم جمهوری اسلامی ایران در 9 دی نشان دادند که هیچگاه اجازه نمی‌دهند که آرمان‌های آنها از بین برود و یا خدشه‌‌ای به آنها وارد شود.

وی با تأکید بر برگزاری راهپیمایی باشکوه 9 دی اظهار داشت: 9 دی به یک نماد تاریخی عظیم در دل انقلاب اسلامی تبدیل شده است. مردم مؤمن و انقلابی ایران که نام مبارک بسیجی را یدک می‌کشند اجازه نخواهند داد که دیگر فتنه‌گران در کشور برنامه‌های خود را اجرایی کنند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon