۶ آنتی ویروس برتر ۲۰۱۴ جهان برای اندروید


6 آنتی ویروس برتر 2014 جهان برای اندروید

خبرگزاری تسنیم: مجموعه‌ای بی نظیر از انواع آنتی ویروس‌های قدرتمند موبایل با قابلیت اسکن و جستجوی کامل و دقیق فایل‌ها با قدرت بالا و اسکن سریع که بصورت یک مجموعه از بین ۶ انتی ویروس موبایل گلچین شده و در سایت قرار گرفته شده است.

 به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم،همیشه انتخاب یک آنتی ویروس قدرتمند، درعین حال حرفه ای، برای ما سخت بود چرا که تنوع این نرم افزار در دنیا بسیار زیاد است. اما باید گفت همه‌ی این نرم افزارها همیشه قدرتمند نخواهند بود، به معنی دیگر یعنی اینکه همیشه یک نرم افزار آنتی ویروس نمی تواند بهترین آنتی ویروس باشد. آنتی ویروس ها بر مبنای سیستم عامل و قدرت سخت افزاری یک سیستم امتیاز دهی می‌شود، پس ممکن است یک سیستم با مشخصات یک آنتی ویروس قدرتمند ست نباشد و همین باعث شود کاربر از این آنتی ویروس استفاده نکرده و به سراغ آنتی ویروس دیگری برود. در این گزارش تصمیم گرفتیم 6 آنتی ویروس قدرتمند را به شما معرفی کنیم.

 



Avast RANSOMWARE REMOVAL
آواست


یکی از جدیدترین و مهلک ترین بدافزارهایی که اخیرا وارد دنیای نرم افزار شده است رنزم ور (RANSOMWARE) نام دارد. این بدافزار تنها برای کاربران اندرویدی یک خطر محسوب می‌شود و می‌تواند اطلاعات دستگاه شما را قفل کند. رنزم ور تنها در قبال پرداخت پول است که اطلاعات شما را مجددا آزاد خواهد کرد. اما اگر می‌خواهید از آلوده شدن به این ویروس جلوگیری کنید یا با آن مقابله کنید بهتر است در ادامه همراه ما باشید. شرکت AVAST اپلیکیشنی را منتشر کرده است که رایگان در اختیار کاربران قرار داده است، این برنامه تمام دستگاه اندرویدی شما را اسکن کرده و هرگونه رنزم وری که پیدا کند را از بین می‌برد و فایل‌های قفل شده را باز خواهد کرد. نام این برنامه (AVAST RANSOMWARE REMOVAL) است که از سایت رسمی AVAST قابل دریافت است. اما اگر رنزم ور اجازه فعالیت را از گوگل پلی گرفته است بهتر است که از راه دور این برنامه را نصب کنید. این برنامه تنها برای از بین بردن رنزم ور خواهد بود و شما برای جلوگیری از آلوده شدن (MOBILE SECURITY & ANTIVIRUS) استفاده کنید.

دانلود

منبع:باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon