رئیس هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای کرمانشاه معرفی شد

رئیس هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای کرمانشاه معرفی شد

خبرگزاری تسنیم: در انتخابات هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان کرمانشاه، شریفه حق‌شناس با کسب اکثریت آرا به مدت چهار سال به‌عنوان رئیس این هیئت معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان کرمانشاه اظهار داشت: انتخاب رئیس هیئت‌های ورزشی براساس سوابق، تجربیات و توانمندی‌های افراد انجام می‌شود.

مجتبی جوهری با بیان اینکه افراد منتخب در سمت رئیس هر هیئت ورزشی علاوه بر پایبندی به ارزش‌های اسلامی از صلاحیت‌های لازم برای پذیرش این مسئولیت برخوردار باشند افزود: استان کرمانشاه از ظرفیت‌های ورزشی بالقوه بسیار زیادی برخوردار است و بیش از پیش شایسته توجه و رسیدگی مسئولان کشور است.

وی انتخاب سرپرست هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان کرمانشاه را گامی در جهت فعال شدن و رونق ورزش‌های مربوط به این قشر از جامعه دانست و گفت: بیماران باید همچون دیگر افراد جامعه از امکانات لازم برای ورزش و گرایش به سمت ورزش‌های حرفه‌ای برخوردار شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه مدیریت جهادی را سبب ارتقا سطح ورزش در استان کرمانشاه عنوان و بیان کرد: هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای در استان به صورت مستقل فعالیت خود را آغاز می‌کند و اقدامات لازم برای ساماندهی ورزشکاران این هیئت باید انجام شود.

در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان کرمانشاه که با حضور سیزده عضو برگزار، شریفه حق‌شناس به عنوان تنها کاندیدای این مجمع، برای چهار سال ریاست این هیئت ورزشی را برعهده گرفت.

انتهای پیام /  

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon