گر‌ه‌ بسیاری از مشکلات جامعه با وقف باز می‌شود

گر‌ه‌ بسیاری از مشکلات جامعه با وقف باز می‌شود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه آبیک گفت: گر‌ه‌ بسیاری از مشکلات جامعه با وقف باز می‌شود و بر اساس روایات واقفان اجری بزرگ در نزد خداوند دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت‌الاسلام ابوتراب موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آبیک اظهار داشت: اجتماع اربعین شکوه و عظمت اسلام را به رخ جهانیان کشید و اقتدار شیعیان را نشان داد که این مهم بسیاری از توطئه های احتمالی دشمنان را از بین برد.

وی افزود: مردم از جای جای ایران اسلامی در این مراسم و اجتماع حضور پیدا کرده بود و مردم آبیک نیز حضور خوبی در راهپیمایی اربعین داشتند.

موسوی بیان کرد: در اجتماع اربعین مسلمان و غیرمسلمان از سراسر دنیا به عشق سالار شهیدان و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) خود را به سرزمین عراق رسانده بودند تا به همگان آزادگی سالار شهیدان را ثابت کنند.

امام جمعه آبیک با اشاره به هجمه‌های دشمنان اسلام تصریح کرد: این اجتماع بسیاری از هجمه‌های دشمنان اسلام را خنثی کرد و اقتدار مسلمانان را به نظام ظلم نشان داد.

موسوی افزود: دشمنان اسلام بویی از انسانیت نبرده‌اند و با انجام فجیع‌ترین جنایات به دنبال آسیب رساندن به اسلام هستند که باید در این راستا همه مسلمانان هوشیار و بیدار باشند.

وی با اشاره به فرارسیدن روز وقف بیان کرد: وقف بسیاری از گره‌ها موجود جامعه را باز می‌کند و بر اساس روایات واقفان اجری بزرگ در نزد خداوند خواهند داشت.

موسوی عنوان کرد: انسان با اجرای امر وقف نام و یاد خود را در جامعه ماندگار می‌کند و برای همیشه مردم از وی به عنوان فردی نیک یاد می‌کنند که این بسیار ارزشمند است.

خطیب جمعه آبیک با تأکید بر حضور پرشور مردم آبیک در مراسمات 28 صفر گفت: مردم آبیک همیشه در مناسبت‌های مذهبی و دینی حضور خوبی داشته‌اند و امیدواریم در برنامه‌های 28 صفر نیز شرکت داشته باشند.

موسوی اظهار کرد: سیره و سبک زندگی پیامبر(ص) باید در جامعه ترویج و گسترش یابد و جوانان خود را به سمت سبک زندگی اسلامی سوق دهیم.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon