تجمع اربعین ضربه‌ دیگری بر پیکره استکبار جهانی بود

تجمع اربعین ضربه‌ دیگری بر پیکره استکبار جهانی بود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت دامغان با اشاره به آغاز موج جدیدی اعتراضات مردم مظلبوم فلسطین به جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی گفت: این‌ها همه نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها به پایان خود نزدیک شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دامغان، حجت‌الاسلام احمد فوادیان ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته دامغان در میعادگاه نماز جمعه این شهر اظهار داشت: دوران رژیم پوسیده و غاصب صهیونیستی به پایان رسیده است و باید منتظر بود تا پایان این کشور را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی روز‌به روز در حال گسترش است از امت‌های مسلمان، و ملت‌های آزاده جهان خواست تا در برابر این جنایات ساکت ننشینند.

امام جمعه موقت دامغان با اشاره به برگزاری تجمع بزرگ جهانی اربعین حسینی در کربلای معلی تصریح کرد: این تجمع عظیم ضربه‌ای دندان شکن بر پیکیره استکبار جهانی بود.

فوادیان با اشاره به اینکه این حضور پرشور مردم در کشور عراق از عشق آنان به امام حسین(ع) نشأت می‌گیرد افزود: تجمع امسال چشم همه بدخواهان و دشمنان شیعیان جهان را کور کرد.

وی با اشاره به پیش‌بینی رسانه‌های غربی مبنی بر کاهش شدید میزان حضور عزاداران حسینی در کشور عراق همزمان با اربعین با وجود وضعیت فعلی و تهدیدات داعش عنوان کرد: ولی  تجمع عظیم 20 میلیونی زائران را شاهد بودیم.

امام جمعه موقت دامغان این تجمع را تجمعی بی‌سابقه و به مثابه ضربه‌ای بر پیکره استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا، رژیم صهیونیستی و گروهک تروریستی داعش دانست.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon