۹ دی نقشه دشمنان را باطل کرد

9 دی نقشه دشمنان را باطل کرد

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت شاهرود با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ سبب وارد شدن ضربات جبران ناپذیری به ملت ایران شد گفت: ملت ایران در نهم دی ماه نقشه دشمنان را باطل کردند و سبب ماندگاری این یوم‌الله شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، حجت الاسلام عباس امینی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود که در حسینیه قلعه شاهرود برگزار شد اظهار داشت: برخی از افراد نان انقلاب اسلامی ایران را می‌خورند؛ ولی به دنبال حمایت از عوامل فتنه سال 1388 هستند و از آنان حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه  انقلاب خون بهای شهیدان است افزود: انقلابی که با خون شهیدان و مجاهدان بسیاری آبیاری و تنومند شده است به آسانی متزلزل نمی شود.

امام جمعه موقت شاهرود با اشاره به اهمیت حماسه 9 دی در انقلاب اسلامی ایران گفت: این یوم‌الله که به روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام‌گرفت؛ روز مقابله با فتنه عده ای غافل و گمراه است و ملت ایران در نهم دی ماه نقشه دشمنان را باطل کردند.

امینی با بیان اینکه فتنه 88 هزینه‌های زیادی را به کشور و ملت بزرگ ایران تحمیل کرده است عنوان کرد: عوامل فتنه و حوادث سال 88 نیز باید هزینه پرداخت کنند.

وی با اشاره به تلاش دشمن و استکبار برای ایجاد اختلاف در اقوام و مذاهب مختلف کشور اظهار داشت: ملت بصیر ایران اسلامی اختلاف‌افکنی و شیطنت غرب را می‌داند و در برابر آن واکسینه است.

خطیب جمعه موقت شاهرود با اشاره به اینکه دانشجویان همواره باید مراقب دسیسه دشمنان باشند؛ چراکه از هجمه نرم دشمنان در امان نیستند افزود: نباید مصالح کشور فدای دو نفر شود.

لزوم صرفه جویی در مصرف آب، اهمیت و عظمت تجمع میلیونی زائران حسینی در روز اربعین در کشور عراق و اهمیت ترویج فرهنگ وقف از دیگر محورهای سخنان امروز امینی در خطبه‌های نماز جمعه شاهرود بود.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon