۳۰۰ هکتار زمین "منطقه ویژه اقتصادی سمنان" آماده واگذاری است

300 هکتار زمین "منطقه ویژه اقتصادی سمنان" آماده واگذاری است

خبرگزاری تسنیم: فرماندار سمنان از ایجاد فرصت جدید سرمایه‌گذاری در سمنان خبر داد و گفت: ۳۰۰ هکتار زمین در منطقه ویژه اقتصادی سمنان آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان، حسن سعدالدین در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی سمنان اظهار داشت: عملیات آماده‌سازی و زیرسازی معابر، جدول‌گذاری و تسطیح خیابان‌ها در این منطقه ویژه اقتصادی آغازشده است.

وی افزود: سرمایه‌گذاران می‌توانند با مراجعه به شرکت شهرک‌های صنعتی برای تحویل اقدام کنند.

فرماندار سمنان با اشاره به اعتبار بیش از هشت میلیارد و 500 میلیون ریالی قرارداد اولیه با مشاور برای تهیه طرح جامع به مساحت یک هزار هکتار در منطقه ویژه اقتصادی سمنان عنوان کرد: مقدمات واگذاری طرح به مشاور و انعقاد قرارداد در شرف انجام است.

سعدالدین تسریع در فعال شدن این منطقه را با حضور سرمایه‌گذاران جدید در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال جدید در این شهرستان را مهم دانست و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط را برای تکمیل فازهای بعدی این منطقه خواستار شد.

در این بازدید گزینه‌های مختلف ایجاد راه دسترسی به منطقه ویژه اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان نیز از آماده‌سازی خیابان اصلی اراضی 300 هکتاری از منطقه ویژه اقتصادی سمنان و اتمام کار شبکه گازرسانی و فاضلاب در این منطقه خبر داد.

محمدرضا صادقی گفت: با انجام زیرساخت‌های لازم میزبان سرمایه‌گذاران جدید در شهرستان سمنان هستیم.

در این بازدید رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز حضور داشت.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon