تیم ووشوی رنگ فیروزه شیراز مغلوب نماینده مازندران شد


تیم ووشوی رنگ فیروزه شیراز مغلوب نماینده مازندران شد

خبرگزاری تسنیم: تیم ووشوی رنگ فیروزه شیراز در هفته هفتم مسابقات لیگ بر‌تر ووشوی باشگاه‌های کشور مغلوب نماینده مازندران شد و برای پنجمین بار در این فصل، طعم شکست را چشید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، هفتمین هفته از مسابقات لیگ بر‌تر ووشوی مردان باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری چند مسابقه از سر گرفته شد که تیم ووشوی رنگ فیروزه شیراز پنجمین شکست خود در این مسابقات را تجربه کرد.

رنگ فیروزه این هفته تیم تاکسیرانی آمل را در پیش رو داشت اما بر خلاف دیدار رفت موفق به شکست این تیم نشد و در ‌‌‌نهایت با قبول شکست 7 بر 4 برابر این تیم، به انتهای جدول بیشتر نزدیک شد.

این در حالی است که نماینده فارس در هفته ششم به دیدار تیم عمران اریکه تهران رفت و در شرایطی که برابر این تیم شکست خورد در حالی که شیرازی‌ها در هفته پنجم هم برابر دانشگاه آزاد مغلوب شده بودند.

رنگ فیروزه شیراز در هفته نخست این مسابقات در مبارزه با تیم عمران اریکه با نتیجه 9 بر 4 مغلوب شد تا فصل را با شکست آغاز کند اما در هفته دوم جبران مافات کرد و در مسابقه‌ای نزدیک برابر تاکسیرانی آمل با نتیجه 7 بر 6 به پیروزی رسید.

ووشوکاران فارس در سومین مسابقه برابر شهرداری بندرعباس 11 بر 2 بازنده شدند و پس از استراحت در هفته چهارم، با 3 شکست متوالی از 6 مسابقه یک پیروزی و 5 شکست در کارنامه دارند.

در هشتمین دوره رقابت‌های لیگ بر‌تر ووشو 9 تیم در دو گروه حضور دارند که در ‌‌‌‌نهایت از هر گروه دو تیم راهی مرحله نیمه نهایی می‌شوند.

در گروه یک، تیم‌های دانشگاه آزاد، شهرداری بندرعباس، شینگ یی چوان ووشو (عمران اریکه)، رنگ فیروزه شیراز و تاکسیرانی آمل حضور دارند و در گروه دو نیز پارس جنوبی، سپاه می‌رجاوه سیستان و بلوچستان، پاس قوامین ناجا و هیئت آذربایجان شرقی رقابت می‌کنند.

پس از 7 هفته رقابت نزدیک میان تیم‌های حاضر در لیگ بر‌تر، دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری بندرعباس در گروه یک و پارس جنوبی و پاس قوامین کرمانشاه در گروه 2 در صدر جدول قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/ ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon