کمبودی در عرضه میوه شب یلدا در زنجان وجود ندارد

کمبودی در عرضه میوه شب یلدا در زنجان وجود ندارد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری زنجان با اشاره به بازرسی‌های انجام شده از میدان‌های میوه و تره بار گفت: کمبودی در موردعرضه میوه شب یلدا در زنجان وجود ندارد.

جمال بابایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در زنجان با بیان اینکه از چند روز قبل توزیع میوه‌های شب یلدا در میدان مرکزی شهر زنجان انجام شده است٬ اظهار داشت: بازارچه عسگریه و میوه فروشی‌های محلی و کانکس‌های سطح شهر نیز از جمله مکان‌های عرضه میوه شب یلدا است.

وی با ابراز اینکه در بازار روز نیز میوه‌های شب یلدا عرضه می‌شود٬ افزود: در بازار روز نیز وانت بارهایی برای عرضه میوه مورد نیاز شهروندان ساماندهی شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری زنجان تصریح کرد: میوه‌هایی مانند هندوانه٬ انار و غیره از استان‌های دیگر وارد شهر زنجان شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری زنجان مسئولیتی در رابطه با بازرسی و نظارت در مورد قیمت فروش میوه‌های شب یلدا ندارد٬ عنوان کرد: امر بازرسی و نظارت بر عهده سازمان صنعت و معدن و تجارت و اتاق اصناف است و در صورت درخواست همکاری شهرداری زنجان آماده ارائه همکاری‌های لازم است.

بابایی به احداث میدان میوه و تره‌بار در گلشهر کاظمیه اشاره کرد و افزود: این میدان یکی از میادین به روز با استانداردهای روز است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد بازارچه‌های عرضه میوه و تره‌بار در شهرک‌های اغماری در دستور کار سازمان میادین میوه و تره‌بار وجود دارد٬ ابراز کرد: 80 درصد از بازارچه‌هایی که در سال‌های آینده در شهر زنجان ایجاد می‌شود مربوط به شهرک‌های اغماری است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری زنجان بر‌اساس مصوبه شورای اسلامی شهر زنجان قرار است هر ساله 3 بازارچه در شهر زنجان ایجاد کند٬ بیان کرد: سازمان میادین شهرداری زنجان نیز پیرو مصوبه شورا هر ساله اقدام به ایجاد 3 بازارچه عرضه میوه و تره‌بار که بیشتر آنها در شهرک‌های اغماری قراردارد٬ ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon