آخرین اخبار از وضعیت مستندساز برجسته کشور در بیمارستان شاهرود

آخرین اخبار از وضعیت مستندساز برجسته کشور در بیمارستان شاهرود

خبرگزاری تسنیم: عمل جراحی مستندساز و منتقد برجسته سینمای ایران ظهر امروز در بیمارستان امام حسین شاهرود انجام شده و محمدتقی فیهم پس از این عمل جراحی هم اکنون به هوش آمده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، محمد تقی فهیم منتقد سینما و مستندساز که سه روز قبل در یک سانحه رانندگی در سفر به شهرستان تربت حیدریه از ناحیه گردن دچار آسیب شده و در بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود بستری شد صبح امروز به دلیل جراحات وارده، از ناحیه گردن مورد عمل جراحی قرار گرفته و هم اکنون نیز پس این عمل جراحی به هوش آمده است.

براساس پیگیری‌های خبرنگار تسنیم در شاهرود، حال عمومی فهیم خوب بوده و وضعیت وی رو به بهبودی است.

خانواده محمد تقی فهیم نیز ضمن ابراز رضایت از روند درمان و رسیدگی پزشکان و کارکنان بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود، از مردم و جامعه هنری این شهرستان نیز به سبب ابراز علاقه و پیگیری وضعیت این هنرمند کشورمان تقدیر کردند.

به گزارش تسنیم؛ فرزند این مستندساز نیز پیش‌از این در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم، درباره آخرین وضعیت پدرش گفت: دو روز قبل پدرم به همراه مادرم برای تهیه فیلمی مستند عازم شهرستان تربت حیدریه بود که به دلیل لغزنده بودن جاده خودرو واژگون می‌شود. خوشبختانه مادرم به صورت سرپایی مداوا شد و پدرم نیز در هوشیاری کامل است و به دلیل آسیب دیدگی مهره‌های گردن قرار است شنبه و یکشنبه دو عمل جراحی داشته باشد.

آرش فهیم بازگشت این منتقد سینمایی به بیمارستانی در تهران گفت: به دلیل آسیبی که به گردن پدر وارد شده است امکان انتقال به تهران وجود نداشت.

وی افزود: بیمارستان امام حسین(ع)  شاهرود نیز امکانات و رسیدگی مناسبی را دارد.

در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به منظور پاسداشت تلاش‌های ماندگار محمد تقی فهیم در عرصه مستند سازی و نقد سینمایی، از وی تقدیر شد.

محمدتقی فهیم متولد 1335 تربت حیدریه است. وی با بیش از 30 سال حضور مستمر در عرصه مطبوعات کشور، فعالیت هنری خود را آغاز کرده است. او عضو آکادمی و عضو شورای عالی حل اختلاف خانه سینما، مسئول صفحه سینمایی روزنامه کیهان، معاون ارزشیابی و سردبیر نشریه روزانه بیستمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان اصفهان، عضو شورای مرکزی و نایب رئیس انجمن منتقدان نویسندگان سینمای ایران است.

اخبار تکمیلی درباره آخرین وضعیت این هنرمند کشورمان نیز متعاقبا منتشر خواهدشد.

انتهای‌پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon