۱۵۰ پروژه‌ نیمه‌تمام نوسازی مدارس استان فارس تکمیل می‌شود


150 پروژه‌ نیمه‌تمام نوسازی مدارس استان فارس تکمیل می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل نوسازی مدارس فارس با اشاره به کمبود اعتبار در امر نوسازی مدارس گفت: اولویت نخست سال ۹۳ تکمیل ۱۵۰ پروژه نیمه تمام با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان بود که تاکنون ۲۵ میلیارد تومان آن محقق شده است.

احمد دست‌نیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: 150 پروژه نیمه تمام نوسازی مدارس فارس با اعتبار 40 میلیارد تومان تا پایان سال 94 تکمیل می‌شود و تاکنون 25 میلیارد تومان آن محقق شده است.

وی با اشاره به کمبود اعتبار برای نوسازی مدارس فارس گفت: اداره کل نوسازی مدارس فارس اولویت نخست خود را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گذاشته و از شروع پروژه جدید پرهیز کرده است.

دست‌نیان با اشاره به شروع فصل زمستان درباره سیستم‌های گرمایشی مدارس فارس افزود: از 22 میلیاردی که برای این امر اختصاص یافته بوده 7 و نیم میلیارد محقق شده و در حال حاضر 2 هزار کلاس در فارس از بخاری نفتی استاندارد استفاده می‌کنند.

مدیرکل نوسازی مدارس فارس خاطرنشان کرد: این تعداد کلاس بیشتر در مناطق جنوبی و گرمسیری استان هستند و در مناطق سردسیر یا بخاری‌های گازی است یا مدارس مجهز به سیستم حرارتی مرکزی شده‌اند.

وی با بیان اینکه اولویت بعدی اداره نوسازی مدارس در امر مجهز کردن مدارس به سیستم‌های گرمایشی جمع کردن بخاری‌های گازی است، تصریح کرد: برای این امر به 25 تا 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در صورت تامین اعتبار تا پایان سال 95 تمامی مدارس فارس مجهز به سیستم مرکزی حرارت می‌شوند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon